شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۳:۱۰
کد خبر: ۸۶۳۸۰
|
تاریخ انتشار: ۲۹ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۴:۳۵
باهدف استفاده بهینه از ظرفیت‌های دو طرف برای انجام فعالیت‌های فرهنگی مشترک، مدیریت فرهنگی هنری منطقه ۲۲ و اداره برق آزادی تفاهم‌نامه همکاری امضا کردند.
مدیریت فرهنگی هنری منطقه ۲۲ و اداره برق آزادی تفاهم‌نامه همکاری امضا کردند
به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، این تفاهم‌نامه عملیاتی در راستای نام‌گذاری سال ۹۵ توسط مقام معظم رهبری به‌عنوان سال «اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل»، در جهت بهره‌مندی بیشتر از امکانات و ظرفیت‌های شهر تهران برای ارائه خدمات فرهنگی بهتر و بیشتر به مخاطبین به امضا رسید.
 
همکاری و مشارکت در برگزاری برنامه‌های فرهنگی و هنری در قالب همایش، جشنواره، ایستگاه‌های فرهنگی هنری، کارگاه و ... در منطقه ۲۲، تشکیل کارگروه تخصصی فرهنگی و هنری به‌منظور ایجاد و توسعه زمینه‌های همکاری فرهنگی و هنری، غنی‌سازی محتوای برنامه‌های فرهنگی و هنری، همکاری در ایجاد ارتباط فعال باشخصیت، تشکل‌ها و نهادهای فرهنگی، هنری و تحقیقی به‌منظور بهره‌برداری از نظرات، تجارب و دستاوردهای فرهنگی هنری و تحقیقاتی، همکاری و مشارکت در استفاده از ظرفیت‌های موجود اعم از نیروی انسانی و فضاهای فرهنگی، همکاری و مشارکت در تولید محصولات فرهنگی، ازجمله موارد قیدشده در این تفاهم‌نامه است.
 
بر اساس این تفاهم‌نامه هم‌چنین کارگاه‌های قرآنی، سبک زندگی و سایر کارگاه‌های فرهنگی و دینی با مشارکت فرهنگسرای تهران و مدیریت فرهنگی هنری منطقه ۲۲ برای اعضای خانواده همکاران شاغل در اداره برق منطقه برگزار و برای آنان تخفیف ویژه شرکت در کلاس‌های آموزشی فرهنگسرا و مراکز تابعه لحاظ می‌شود.
 
این دومین تفاهم‌نامه مدیریت فرهنگی هنری منطقه ۲۲ با نهادها و مراکز منطقه در جهت بهره‌مندی بیشتر از امکانات و ظرفیت‌های شهر تهران برای انجام فعالیت‌های فرهنگی، تفریحی و گردشگری است و اولین تفاهم‌نامه به‌تازگی با مجموعه ورزشی آزادی در جهت استفاده از ظرفیت‌های بالای این مجموعه برای انجام فعالیت‌های فرهنگی به امضا رسید.
 
تفاهم‌نامه همکاری میان مدیریت فرهنگی هنری منطقه ۲۲ و اداره برق آزادی در ۴ ماده و بازمان اجرای سه ساله و قابل تمدید، به امضاء سعید الله قاسمی رییس اداره برق آزادی و امیرحسین قربانی مدیر فرهنگی هنری منطقه ۲۲ و رییس فرهنگسرای تهران رسید.

نظر شما