جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳
ساعت : ۱۶:۴۰
کد خبر: ۸۶۳۹۳
|
تاریخ انتشار: ۳۰ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۳
«پدر مهربانی» برای دومین سال متوالی چهارشنبه یکم اردیبهشت ساعت ۱۰ صبح، با موضوع «جشن تولد پدربزرگ‌ها و مادربزرگ‌ها» در فرهنگسرای بهاران برگزار می‌شود.
دومین جشن تولد پدر بزرگ‌ها و مادربزرگ‌ها در فرهنگسرای بهارانبه گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، مهدی تقی‌نژاد مدیر فرهنگی هنری منطقه ۱۷ و رییس فرهنگسرای بهاران گفت: در برنامه «پدر مهربانی» به نیابت چهارهزار شهید منطقه جشن تولد پدران و مادران شهدای منطقه را برگزار می‌کنیم و از آنان به خاطر پروراندن گل‌های معطر و زیبایشان که عطر خوش آنان هنوز در کوچه پس کوچه شهر مشام شهروندان را معطر می‌کند تجلیل می‌کنیم.
 
تقی نژاد اضافه کرد: در این برنامه بیش از ۲۰۰ نفر از پدران و مادران گران‌قدر شهدا که سال‌های پیری و کهن‌سالی را می‌گذرانند حضور داشته و به بهانه مولود کعبه در جشن تولد دسته جمعی شرکت می‌کنند. منطقه ۱۷ تهران با ۴۰۰۰ شهید بیشترین تعداد شهید را بین مناطق تهران دارد و به نام دارالشهدا مزین است.

این برنامه با حضور مدیران سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران و شهرداری منطقه  ۱۷، رییس بنیاد شهید، رسول نجفیان هنرمند پیشکسوت تئاتر و سینما و جمعی  از علاقه‌مندان برگزار می‌شود.

برای حضور در این برنامه می توانید روز چهارشنبه یکم اردیبهشت ساعت ۱۰ صبح به فرهنگسرای بهاران واقع در میدان بهاران، بوستان بهاران، سینما بهاران مراجعه کنید.
نظر شما