پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳
ساعت : ۱۶:۱۰
کد خبر: ۸۶۴۶۴
|
تاریخ انتشار: ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۱
فرهنگسرای کار همزمان با هفته سلامت با هدف تبیین و بررسی نقش هنر در تامین سلامت روح و جسم شهروندان، چهارمین همایش هنر و سلامت را برگزار می‌کند.
برگزاری چهارمین همایش هنر و سلامت در فرهنگسرای کاربه گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران؛ آیین تجلیل از فعالان عرصه سلامت همزمان با هفته سلامت با مشارکت نهادهای مربوط برگزار خواهد شد.

در چهارمین همایش هنر و سلامت اداره کل سلامت شهرداری تهران که با رویکردها و محورهای اصلی ارتقای سبک زندگی، سلامت شهری و توسعه و ارتقای سلامت اجتماعی برگزار می‌شود، انجمن پرستاری ایران، معاونت امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه۹ (اداره سلامت)، بیمارستان شریعت رضوی مشارکت خواهند داشت.

در این مراسم از پزشکان و پرستاران هنرمند استان تهران تکریم و تجلیل به عمل می‌آید و همچنین در این برنامه، نمایشگاهی از آثار هنری پزشکان و پرستاران هنرمند بر پا خواهد شد. 

این برنامه روز دوشنبه ۶ اردیبهشت ماه، ساعت ۱۶ برگزار می‌شود و علاقه‌مندان می‌توانند برای حضور در این مراسم، به انتهای بزرگراه یادگار امام (ره) جنوب، خیابان سی متری جی، خیابان فتح آبادی، کوچه شهید سلیمی، ساختمان شماره ۲ معاونت امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه ۹ مراجعه کنند و برای کسب اطلاعات بیشتر با تلفن ۶۶۰۲۹۰۶۰ تماس بگیرند.
نظر شما