پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۵:۴۲
کد خبر: ۸۶۵۷۵
|
تاریخ انتشار: ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۶:۰۱
فیلم‌های اکران دوم فروردین‌ماه «خنده‌های آتوسا» و «اژدها وارد می‌شود» از امروز در پردیس سینما گالری ملت به نمایش درمی‌آید.
«خنده‌های آتوسا» و «اژدها وارد می‌شود» را از امروز در پردیس ملت ببینیدبه گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، از امروز دو فیلم به چرخه اکران اضافه شدند که علاقه‌مندان برای تماشای آنها می‌توانند به پردیس سینما گالری ملت مراجعه کنند.

فیلم سینمایی «خنده‌های آتوسا» دومین تجربه علیرضا فرید در مقام کارگردان با هنرمندی باران کوثری، بهار نوحیان، امیر جدیدی، پژمان بازغی، حسام شجاعی، آزاده میرزایی، فریبا آهنگ، اشکان مهری، نازنین صبری، هومن اطیابی، محمدرضا فروتن و استوارت دنیسون از امروز در پردیس سینما گالری ملت در سه سئانس ۱۰:۳۰، ۱۵:۳۰ و ۲۱ به نمایش درمی‌آید.

این فیلم روایتی از مسافران قطار تهران استانبول است.

فیلم سینمایی «اژدها وارد می‌شود» کاری از مانی حقیقی نیز از امروز به نمایش عمومی در آمد. این فیلم برای نمایش در بخش سودای سیمرغ سی و چهارمین دوره جشنواره فیلم فجر پذیرفته شد و در ۴ بخش نامزد دریافت سیمرغ بلورین گشت.

امیر جدیدی، همایون غنی زاده، احسان گودرزی، نادر فلاح، علی باقری و کیانا تجمل بازیگران این فیلم سینمایی هستند. 

پنجمین ساخته بلند سینمایی‌مانی حقیقی در چهار سئانس ۱۲:۱۵، ۱۴:۱۵، ۱۶ و ۲۲:۱۵ به نمایش درمی‌آید.

«پنجاه کیلو آلبالو» دیگر ساخته مانی حقیقی که در اکران نوروزی به نمایش درآمد و از استقبال خوبی در بازار نمایش روبه‌رو شد در ۶ نوبت ۱۰، ۱۲، ۱۴، ۱۷:۱۵، ۲۰:۱۵ و ۳۰ دقیقه بامداد به نمایش درمی‌آید.

نظر شما