چهارشنبه ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۵:۴۰
کد خبر: ۸۶۶۱۵
|
تاریخ انتشار: ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۶:۲۱
ویژه برنامه‌های گرامیداشت مقام استاد شهیدمطهری و روز معلم با عنوان «مصلح بیدار» از امروز یازدهم اردیبهشت در خانه موزه مطهری برگزار می‌شود.
به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، نمایشگاه «آینه مطهر» با موضوع تایپو گرافی، «کارگاه چهره نگاری استادمطهری»، «عرفان اسلامی از نگاه شهید مطهری» و «نگارستان مطهر» به مناسبت سالروز بزرگداشت شهید مطهری با حضور خانواده شهید و هنرمندان شنبه یازدهم اردیبهشت ساعت ۱۷ در خانه موزه مطهری برگزار می‌شود. 

همچنین نشستی با موضوع «تاریخ اندیشه‌های دینی» با حضور علی مطهری نماینده مجلس شورای اسلامی و حجت الاسلام محمدمطهری برگزار می‌شود. «نگارستان مطهر» عنوان کارگاه «طراحی و گرافیک» و «تایپوگرافی» است که به سرپرستی مریم میرفتاحی مدرس دانشگاه سوره و استاد ایمانپور سه شنبه چهاردهم اردیبهشت ساعت ۱۷ در این خانه موزه برپا می‌شود. 
 
همچنین نمایشگاه عکس «مقام معلم» با عکس‌هایی از استادمطهری از پنج‌شنبه ۱۵ اردیبهشت به مدت یک هفته در نگارخانه خانه موزه مطهری برای بازدید عموم برپا می‌شود. 
  
شعرخوانی استاد سهیل محمودی و تجلیل از مربیان نمونه بخش‌های دیگری از این برنامه است. 
علاقه‌مندان برای حضور در این برنامه‌ها می‌توانند به خانه موزه شهید مطهری به نشانی خیابان دولت نبش کوچه صدرا مراجعه کنند یا با شماره تلفن ۲۲۶۳۱۵۸۱تماس بگیرند.
نظر شما