جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳
ساعت : ۱۴:۱۲
کد خبر: ۸۶۶۲۰
|
تاریخ انتشار: ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۰:۴۲
نشست هماهنگی برپایی فرهنگسرای کتاب برگزار شد؛
محمود صلاحی، رئیس سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، با اشاره به مدیریت جهادی شهرداری تهران در آماده‌سازی و راه‌اندازی شهر آفتاب برای برگزاری نمایشگاه بین‌المللی کتاب گفت: سازمان فرهنگی هنری با توان حداکثری ویژه‌برنامه‌هایی با محوریت شعار «تهران، تکریم زندگی» را در قالب فرهنگسرای کتاب برگزار می‌کند.
به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، نشست هماهنگی برگزاری فرهنگسرای کتاب با حضور رئیس سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران و اعضای شورای سیاستگذاری این فرهنگسرا برگزار شد.
 
محمود صلاحی، رئيس سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، در این نشست با تشکر از تلاش دست‌اندرکاران برگزاری فرهنگسرای کتاب گفت:‌ نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران بزرگترین رویداد فرهنگی کشور با بیشترین مخاطب است که با برنامه‌ریزی و انتخاب راهبردهای مناسب می‌توان مقوله فرهنگ‌سازی و ترویج فرهنگ کتاب‌خوانی را به شکل مطلوب در آن دنبال کرد.
 
صلاحی: حضور حداکثری سازمان فرهنگی هنری در نمایشگاه کتاب

صلاحی با اشاره به شجاعت شهردار تهران در انتقال مکان نمایشگاه کتاب تهران تصریح کرد: مجموعه شهرداری تهران در تجهیز و آماده‌سازی شهر آفتاب به صورت جهادی مشارکت کردند تا امروز این فضا با فراهم‌آوردن و ارائه خدمات مورد نیاز به شکل مطلوب میزبان ناشران و کتاب‌دوستان باشد.

رئیس سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران با اشاره به لزوم برگزاری نمایشگاه‌های بزرگ در خارج از محدوده مسکونی شهر گفت: با توجه به مخاطب میلیونی نمایشگاه کتاب شهر آفتاب می‌تواند مشکلاتی را که با افزایش ترافیک و اختلال در آمد و شد شهروندان در زمان برگزاری نمایشگاه کتاب ایجاد می‌شد مرتفع کند؛ همچنین با راه‌اندازی مترو شهر آفتاب و بزرگراه‌های موجود و پارکینگ در نظر گرفته شده آمد و شد به این مجموعه نمایشگاهی تسهیل شده است.

صلاحی: حضور حداکثری سازمان فرهنگی هنری در نمایشگاه کتاب

وی با اشاره به برپایی هفتمین فرهنگسرای کتاب در طول مدت برگزاری نمایشگاه کتاب افزود: سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران با توان حداکثری در بیست‌ونهمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران با برپایی غرفه‌ها و اجرای برنامه‌های متنوع فرهنگی هنری پذیرای شهروندان تهران است و امسال خدمات خود را با محوریت شعار «تهران، تکریم زندگی» ارائه می‌کند.

گفتنی است هفتمین فرهنگسرای کتاب همزمان با برگزاری بیست‌ونهمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران در شهر آفتاب برپا خواهد شد.

نظر شما