سه‌شنبه ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۱:۰۶
کد خبر: ۸۶۶۹۵
|
تاریخ انتشار: ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۵:۵۰
از این پس به جای برگزاری دو نشست موسیقایی مجزا در فرهنگسرای ارسباران و خانه موسیقی، یک نشست مشترک به همت این دو نهاد برگزار می‌شود.
ادغام نشست هاي موسيقايي ارسباران و خانه موسيقي
به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، نشست ماهانه هنرمندان موسیقی ایران که پیش از این در روزهای شنبه آخر هر ماه در فرهنگسرای ارسباران برگزار می‌شد و همچنین نشست پایان ماه هنرمندان موسیقی، که در روزهای یکشنبه آخر هر ماه در خانه موسیقی ایران برگزار می‌شد، از این پس به صورت مشترک بین فرهنگسرای ارسباران و خانه موسیقی ایران، در روزهای شنبه آخر هر ماه، ساعت ۱۸ در فرهنگسرای ارسباران برگزار خواهد شد. 

این مشارکت با هدف ایجاد وحدت و همدلی بین هنرمندان موسیقی ایران، به صورت پیشنهاد فرهنگسرای ارسباران با مسئولان خانه موسیقی مطرح شد که با استقبال مسئولان خانه موسیقی روبه‌رو شد. 
 
بر این اساس، توافق‌نامه‌ای بین محسن سلیمانی (رئیس فرهنگسرای ارسباران) و حمیدرضا نوربخش (مدیرعامل خانه موسیقی ایران) مبنی بر برگزاری مشترک یک نشست ماهانه مشترک، به جای دو نشستِ مجزا، به اهتمام فرهنگسرای ارسباران و خانه موسیقی ایران، امضا شد. 
 
نخستین نشست مشترک هنرمندان موسیقی ایران، در تاریخ ۲۵ اردیبهشت ماه سال جاری، ساعت ۱۸ در فرهنگسرای ارسباران برگزار خواهد شد. 
 
علاقه‌مندان برای دریافت آگاهی بیشتر، می‌توانند به فرهنگسرای ارسباران، به نشانی خیابان شریعتی، بالا‌تر از پل سید خندان، خیابان جلفا، مراجعه کنند و یا با تلفن‌های ۲۰-۲۲۸۷۲۸۱۸ تماس بگیرند.
نظر شما