پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳
ساعت : ۱۵:۰۴
کد خبر: ۸۶۷۰۷
|
تاریخ انتشار: ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۷:۲۱
هفتمین فرهنگسرای کتاب، در بیست و نهمین نمایشگاه بین المللی کتاب با حضور مدیران ارشد، سازمان فرهنگی شهرداری تهران افتتاح شد.
به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، مراسم افتتاحیه این فرهنگسرا که صبح چهارشنبه پانزدهم اردیبهشت، برگزار شد. در ابتدا بعد از تلاوت آیاتی از قرآن مجید و پخش سرود ملی، حامد طراحی رییس فرهنگسرای کتاب به تشریح برنامه های فرهنگسرا پرداخت. وی در صحبت‌هایش به دعوت از چهره های سرشناس اشاره کرد که با هدف جذب مخاطبان به سمت کتاب خواندن، هر روز در فرهنگسرای کتاب به کتابخوانی خواهند پرداخت. وی در ادامه صحبت هایش به نگاه ویژه فرهنگسرا به کودکان و نوجوانان، اشاره کرد. 
   
حجت السلام حسن ناصری‌پور، معاون فرهنگی سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، از اهداف فرهنگسرا در حوزه کتاب، تغییر رفتار شهروندان در زمینه کتابخوانی و برگزاری جشنواره‌های کتاب، به سخنرانی پرداخت. وی به برنامه های آتی فرهنگسرا اشاره کرد. از جمله اهدای قلم زرین به بهترین ناشر و نویسنده پنج سال اخیر، برنامه تبلیغات و فرهنگ سازی از کودکی برای ترغیب به کتاب خواندن و... . ناصری پور در پایان از انتخاب غرفه های برتر در پایان نمایشگاه خبر داد و اضافه کرد از غرفه های اول تا سوم تقدیر خواهد شد.
  
اجرای موسیقی زنده محلی، توسط گروه آذری "ساوالان" پایان بخش این مراسم بود.
نظر شما