چهارشنبه ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۰:۳۴
کد خبر: ۸۶۷۳۰
|
تاریخ انتشار: ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۰۸:۴۳
نمایشگاه آثار برگزیده جشنواره «زندگی بدون دخانیات» در بخش‌های عکس، پوستر و کاریکاتور عصر امروز، ساعت ۱۸ در نگارخانه سرو افتتاح شد.
نمایشگاه آثار برگزیده جشنواره «زندگی بدون دخانیات» در نگارخانه سروبه گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، نمایشگاه آثار برگزیده جشنواره «زندگی بدون دخانیات» با هدف بالا بردن سطح آگاهی جامعه در زمینه سلامت همگانی و در راستای امر مهمِ پیش‌گیری، به ترغیب مردم برای ایجاد زندگی سالم و بهداشتی، که با همکاری فرهنگسرای سرو، موسسه آوای هنر سلامت وابسته به وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، بنیاد خیریه دکتر اسپرورین و دبیرخانه ستاد کشوری کنترل دخانیات برگزار می‌شود. 

این نمایشگاه با موضوعاتی نظیر سیگار، خانواده و جامعه، خانواده و مدرسه علیه دخانیات، سیگار، جوانان و نوجوانان، نقش زنان در کنترل دخانیات، افزایش قیمت، کاهش مصرف و قوانین کنترل دخانیات و حامی خود مراقبت از ۱۸ اردیبهشت ماه با ۹۳ اثر در نگارخانه فرهنگ سرای سرو افتتاح و تا ۳۱ اردیبهشت ماه از ساعت ۱۰ تا ۱۸ آماده بازدید شهروندان است. 

شهروندان می‌توانند برای بازدید از این نمایشگاه ساعت ۱۰ تا ۱۸ به نگارخانه سرو واقع در خیابان ولی عصر (عج)، ضلع شمالی پارک ساعی، کوی ساعی یکم مراجعه کنند و برای دریافت اطلاعات بیشتر با شماره ۸۸۷۹۹۱۵۴ تماس بگیرند.
نظر شما