جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳
ساعت : ۰۳:۴۰
کد خبر: ۸۶۷۴۳
|
تاریخ انتشار: ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۴:۱۷
علی نصیریان و حسین محب اهری در ششمین روز از نمایشگاه کتاب، در فرهنگسرای کتاب برای علاقه‌مندان بخش‌هایی از یک کتاب را می‌خوانند.
به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، اجرای کتابخوانی ازسوی هنرمندان یکی از بخشهای مورد استقبال مخاطبان در «فرهنگسرای کتاب» در نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران  است که همه روزه در دو نوبت صبح و بعداظهر اجرا می شود. 
این برنامه که تا به امروز با حضورهنرمندانی همچون بهاره رهنما، پیام دهکردی، فریبا متخصص، هادی مرزبان،  بهزاد فراهانی ، گلاب آدینه، شیرین بینا و ...  همراه بوده است و فردا از ساعت ۱۲:۳۰  میزبان حسین محب اهری، بازیگرسینما و تلویزیون خواهد بود.
همچنین از ساعت ۱۵:۳۰ هم  علی نصیریان، بازیگر سریال شهرزاد علاقه‌مندان حاضر در فرهنگسرای کتاب را به شنیدن چند صفحه‌ای از یک کتاب دعوت می‌کند. 
همچنین روز سه شنبه ( روز هفتم فرهنگسرا ) سیما تیرانداز و الهام پاوه نژاد برای مخاطبان خود کتاب می خوانند. 
اجرای زنده موسیقی مقامی استان گیلان ساعت ۱۱ صبح و ۱۹ بعد از ظهر در فرهنگسرای کتاب بخشی از برنامه‌های روز ششم فرهنگسرای کتاب است. این موسیقی محلی توسط پنج نفر از اهالی استان گیلان اجرا خواهد شد. 
اجرای نمایش پسماند و حمل و نقل و کانون شعر فرصت، برنامه‌های فرهنگسرا در ششمین روز برگزاری بیست و نهمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران است.  
هفتمین فرهنگسرای کتاب همزمان با بیست و نهمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران در ضلع شرقی مجموعه نمایشگاهی شهر آفتاب شماره ۱۱۲ با برپایی غرفه‌های فرهنگی هنری متنوع از ساعت ۱۰ تا ۲۰ پذیرای شهروندان است.

نظر شما