چهارشنبه ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۱:۱۴
کد خبر: ۸۶۷۸۸
|
تاریخ انتشار: ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۶:۰۷
الهام پاوه‌نژاد در هفتمین روز از برنامه کتابخوانی هنرمندان در فرهنگسرای کتاب شرکت کرد و چند بخش از کتاب «یک زن بدبخت» اثر ریچارد براتیگان برای حاضران خواند.
به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، الهام پاوه‌نژاد درباره تاثیر برنامه کتابخوانی برای مخاطبان گفت: این اتفاق می‌تواند به معرفی کتاب‌هایی که موفق بوده‌اند، منجر شود و در واقع خواننده به سمت آن کتاب برود و آن را بخواند. برای اینکه خیلی وقت‌ها ممکن است افراد با تازه‌های نشر و نویسنده کشورهای مختلف آشنا نباشند که این برنامه به این اتفاق کمک می‌کند.
  
این بازیگر سینما و تئا‌تر که امروز دومین مجموعه از هایکو‌های او از سوی نشر نیماژ رونمایی می‌شود، برای افزایش سطح سرانه مطالعه در ایران بیان کرد: این میل و رغبت به کتابخوانی باید فرهنگسازی شود و تربیت بچه‌ها از مدارس ابتدایی آغاز شود. این کار نیازمند زمانی طولانی است تا جزو عادات روزمره افراد قرار بگیرد. به نظر من امروزه حتی کتاب‌های الکترونیکی نیز به گسترش فرهنگ مطالعه کمک می‌کند. 

 همچنین در هفتمین روز از نمایشگاه کتاب ، سیما تیرانداز در برنامه کتابخوانی هنرمندان در غرفه فرهنگسرای کتابحضور پیدا کرد و دو داستان از سه کتاب زویا پیرزاد را برای حاضران خواند.
نظر شما