سه‌شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳
ساعت : ۲۲:۲۸
کد خبر: ۸۶۷۹۵
|
تاریخ انتشار: ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۰:۴۲
به همت فرهنگسرای خاتم (ص) و آموزش و پرورش منطقه ۱۸:
همایش تجلیل از معلمان نمونه و پژوهشگران طرح مدرسه پژوهش محور به همت مدیریت آموزش و پرورش منطقه ۱۸ و فرهنگسرای خاتم (ص) برگزار می شود.
معلمان مدارس پژوهش محور تجلیل می‌شوندبه گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، در این همایش از معلمان نمونه منطقه‌ای و استانی و همچنین از معلمان، مدیران بر‌تر پژوهشی، مدرسان و مشاوران مطرح مدرسه پژوهش محور تجلیل و تقدیر خواهد شد. 

در این برنامه ۴۵ نفر از مدیران حامی طرح‌های پژوهشی، ۸ نفر از مدرسان طرح مدرسه پژوهش محور، ۳۰ نفر از مشاوران طرح، ۱۰ نفر از معلمان نمونه منطقه‌ای و استانی و ۳۸ نفر از مدیران پژوهنده در مقاطع ۳ گانه تحصیلی تقدیر می‌شوند.

ارائه یافته‌های پژوهشی توسط ۴ نفر از معلمان پژوهنده، اجرای زنده سرودهایی با مضامین ملی دینی، سخنرانی، پخش نماهنگ، اجرای موسیقی گروه آوای یار از کانون‌های فعال فرهنگسرای خاتم (ص)، اهدا لوح تقدیر و تجلیل از برگزیدگان از بخش‌های مختلف این همایش است. 

همایش تجلیل از معلمان نمونه و پژوهشگران طرح مدرسه پژوهش محور با حضور حداد معاون پژوهشی سازمان آموزش و پرورش، ابراهیم رئیس اداره آموزش و پرورش منطقه ۱۸، اکبر بختیاری مدیر فرهنگی هنری منطقه ۱۸ و رئیس فرهنگسرای خاتم (ص) و شماری از معلمان، مدیران و مسئولین منطقه‌ای برگزار می‌شود و در بخش جانبی همایش، نمایشگاهی از دستاورد‌های پژوهشی معلمان منطقه ۱۸ به نمایش در خواهد آمد. 

این برنامه روز یکشنبه ۲۶ اردیبهشت از ساعت ۹ الی ۱۳ در سالن شهید مختار سلیمانی منطقه ۱۸ به نشانی یافت آباد، میدان الغدیر، بلوار الغدیر شمالی، میدان جانبازان، جنب خانه فرهنگ امام علی (ع) برگزار خواهد شد.
نظر شما