سه‌شنبه ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۸:۰۴
کد خبر: ۸۶۸۰۴
|
تاریخ انتشار: ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۶
به همت خانه شهریاران جوان برگزار شد
آیین افتتاحیه هفته جوان به همت خانه شهریاران جوان در بوستان آب و آتش برگزار شد.
جشن افتتاحیه هفته جوان در بوستان آب و آتشبه گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، آیین افتتاحیه هفته جوان با حضور حجت الاسلام والمسلمین محمد برمایی، مهدی پیرهادی معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه ٣ و احمد حلت مدیر مسئول مجله موفقیت به همت خانه شهریاران جوان در بوستان آب و آتش برگزار شد. 

در این مراسم که پنجشنبه ۲۳ اردیبهشت ماه با حضور تعداد زیادی از جوانان تهرانی برپا شد، حجت الاسلام برمایی گفت: امروزه فضای مجازی گریبان گیر جوانان شده است، به این بیان که از شور و نشاط جوانی باز مانده‌اند اما می‌توان با احیای فرهنگ ایرانی اسلامی و تقویت بنیان‌های اخلاقی خانواده راهی نو در راستای ترویج فرهنگ جوانی آغاز کرد. 

برمایی همچنین با حمایت از کمپین سفیر جوانی که در هفته جوان از سوی خانه شهریاران و هنرمندان با عنوان «یک هفته جوانی» شکل گرفته افزود: من هم با افتخار اعلام می‌کنم که یک سفیر جوانی هستم. 

در این مراسم همچنین احمد حلت با بیان اهمیت جایگاه جوان در جامعه گفت: جوان سرمایه‌ای است دست نیافتی؛ اما اگر توانستید گوهر جوانی را دریابید از خوشبخت‌ترین‌ها خواهید بود. 

حلت نیز خود را سفیر جوانی دانست و افزود: کمپین جوانی طرحی همیشگی خواهد بود. 

اجرای زنده گروه موسیقی محلی و پاپ از دیگر بخش‌های این برنامه بود. در پایان این مراسم هزار بالن با عنوان بالن آرزوهای جوانی به پرواز درآمد.

نظر شما