شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۴:۲۲
کد خبر: ۸۶۸۷۳
|
تاریخ انتشار: ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۴:۵۵
انعقاد ۵ تفاهمنامه فرهنگی میان فرهنگسرای خافرهنگسرای خاتم (ص) و مدیریت فرهنگی هنری منطقه ۱۸ همزمان با برگزاری نخستین نمایشگاه فرهنگ و هنر تهران تفاهم نامه‌های متعدد فرهنگی با نهادهای مختلف امضا می‌کند.
به گزارش روابط عمومی فرهنگسرای خاتم (ص) و مدیریت فرهنگی هنری منطقه ۱۸، در نخستین نمایشگاه فرهنگ و هنر تهران که از ۲۸ اردیبهشت ماه تا سوم خرداد به همت سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران در محل پردیس سینمایی ملت برگزار می‌شود مدیریت فرهنگی هنری منطقه ۱۸ با برنامه‌های متنوع و برپایی غرفه ویژه عرضه دستاورد‌ها و محصولات خود، میزبان مسئولان، مدیران و نخبگان فرهنگی و عموم شهروندان علاقمند است. 
 
عقد تفاهم نامه همکاری مدیریت فرهنگی هنری منطقه (فرهنگسرای خاتم) با نهاد‌ها و موسسات منطقه‌ای و فرا منطقه‌ای در روز اول برپایی نخستین نمایشگاه فرهنگ و هنر تهران با هدف تعامل موثر در راستای تبیین و ترویج سبک زندگی فردی و اجتماعی مبتنی بر تعالیم حیات بخش دین مبین اسلام، مشارکت و همکاری به منظور غنا بخشی فعالیت‌های فرهنگی و تبلیغی، همکاری و مشارکت در برگزاری برنامه‌های مناسبتی، دوره‌ها و برنامه‌های آموزشی، تولید و توزیع محصولات فرهنگی، هنری، اجرای برنامه‌های مشترک فرهنگی ویژه خانواده‌ها و به ویژه کودکان و نوجوانان صورت خواهد گرفت. 

عقد تفاهم نامه با بنیاد پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی، مدیریت آموزش و پرورش منطقه ۱۸، کمیته امداد امام خمینی (ره)، بنیاد شهید شهرستان چهار دانگه و منطقه ۱۸ و ناحیه مقاومت بسیج مسلم بن عقیل از جمله این تفاهم نامه‌ها است. 


فرهنگسرای خاتم (ص) و مدیریت فرهنگی هنری منطقه ۱۸ جهت استفاده حداکثری از ظرفیت‌های منطقه‌ای برای ارایه خدمات بهتر و بیشتر به شهروندان، این تفاهم نامه‌ها را در روز سه‌شنبه ۲۸ اردیبشهت ماه از ساعت ۱۰ تا ۱۲ با نهاد‌ها و موسسات منطقه‌ای و فرا منطقه‌ای امضاء می‌کند. 


غرفه فرهنگسرای تهران و مدیریت فرهنگی هنری منطقه ۱۸ در ایام برگزاری نمایشگاه از ۲۸ اردیبهشت تا ۳ خرداد ماه هر روز از ساعت ۱۰ تا ۲۰ شب در پردیس سینما ملت میزبان علاقه‌مندان است و علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند با شماره ۶۶۲۰۷۰۶۸ تماس بگیرند.
نظر شما