جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳
ساعت : ۱۳:۰۵
کد خبر: ۸۶۸۹۸
|
تاریخ انتشار: ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۲:۴۹
رییس فرهنگسرای معرفت از اجرای جشن بزرگ میلاد با سعادت یگانه منجی عالم بشریت در این فرهنگسرا خبر داد.
جشن بزرگ «طوبی»  در فرهنگسرای معرفتبه گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، محمدصادق دهنادی با اظهار این مطلب گفت: چهارمین جشن طوبی با گرامیداشت حضرت ولیعصر امام زمان (عج) در فرهنگسرای معرفت برگزار می‌شود.

وی افزود: در جشن بزرگ میلاد ولیعصر (عج)، حجت‌الاسلام  و المسلمین اصفهانی معاون فرهنگی ستاد اقامه نماز جمعه غرب تهران (کن) به ایراد سخنرانی در زمینه مهدویت می‌پردازد.

به گفته دهنادی رونمایی از آهنگ جدید مجید نباتی خواننده جوان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران پیرامون اعیاد شعبانیه از دیگر برنامه‌های این جشن بزرگ است.

رییس فرهنگسرای معرفت ضمن اشاره به اجرای این برنامه در محوطه باز  این مرکز فرهنگی اظهار داشت: اجرای مسابقات دینی  توسط مهدی شاکری مجری  و مدیحه‌سرایی و  تواشیح گروه اهل‌بیت و برگزاری  نمایش کودک به سرپرستی علیرضا دهقان از دیگر بخش‌های این جشن بزرگ خواهد بود.

این مدیر فرهنگی در ادامه با اشاره به همزمانی جشن طوبی با برنامه هفتگی آدینه‌ها عیدند، گفت: در حاشیه این جشن ایستگاه‌های ورزشی، فرهنگی و هنری به اجرای برنامه خواهند پرداخت.

رییس فرهنگسرای معرفت ضمن دعوت از علاقه‌مندان برای شرکت در این برنامه، افزود: برنامه جشن طوبی از ساعت ۱۸ تا ۲۰  روز جمعه ۳۱ اردیبهشت‌ماه میزبان دوستداران مهدویت است و علاقه‌مندان می‌توانند برای دریافت اطلاعات بیشتر با شماره تلفن ۴۴۳۰۱۴۴۴ تماس بگیرند یا به فرهنگسرای معرفت واقع در میدان شهر زیبا، بلوار شهران، بعد از زیرگذر شهید همت مراجعه کنند.





نظر شما