سه‌شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳
ساعت : ۱۲:۱۵
کد خبر: ۸۶۹۰۶
|
تاریخ انتشار: ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۴:۲۲
فرهنگسرای امید به مناسبت سالروز میلاد حضرت علی اکبر و روز جوان کنسرت «گروه کر آواهای ماندگار» را روز چهارشنبه ۲۹ اردیبهشت ماه به سرپرستی شاهرخ شیردوست کسمایی در نمایشگاه فرهنگ و هنر تهران برگزار می‌کند.
به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، گروه کر آواهای ماندگار همزمان با سالروز میلاد حضرت علی اکبر و روز جوان به سرپرستی شاهرخ شیردوست کسمایی روز چهارشنبه ۲۹ اردیبهشت ماه در نمایشگاه فرهنگ و هنر تهران واقع در پردیس سینمایی ملت به اجرای کنسرت می‌پردازند. اعضای گروه کر علاوه بر اجرای آهنگ فولکلوریک محلی شالیزار، موسیقی اصیل ایرانی ستایش، جوانی، مهربونی و آهنگ زیبای ایران من را اجرا خواهند کرد.

گروه کر آواهای ماندگار اولین گروه کر سالمندان(جهاندیدگان) است که در سال ۸۴ شروع به فعالیت کرد و تاکنون به سرپرستی شهرورز شمس، صابر جعفری، علی فولادوند، بابک ربوخه، سعید رضایت کنسرت‌های متعددی نظیر اجرا در برنامه‌های مختلف فرهنگی هنری به‌ویژه در مناسبت‌های روز سالمند، جشنواره‌ها و همایش‌های مختلف در صدا و سیما، برج میلاد، وزارت کشور و وزارت کار، تعاون و رفاه اجتماعی و ... داشته است. این گروه ۷۰ نفره که همگی بالای ۵۰ سال سن دارند روزهای سه‌شنبه هر هفته با حضور در فرهنگسرا به اجرای تمرین قطعات جدید می‌پردازند.
 
علاقه‏‌مندان برای شرکت در این برنامه می‌توانند به نشانی خیابان ولی‌عصر(عج) ابتدای بزرگراه نیایش پردیس سینمایی ملت، نمایشگاه فرهنگ و هنر مراجعه کنند. این نمایشگاه تا سوم خرداد ماه ادامه دارد.
نظر شما