پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۸:۱۱
کد خبر: ۸۶۹۰۷
|
تاریخ انتشار: ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۵:۰۱
امروز همزمان با دومین روز برگزاری نمایشگاه «فرهنگ و هنر تهران» سه تفاهم نامه امضا شد.
امضای سه تفاهم‌نامه همکاری در دومین روز نمایشگاه فرهنگ و هنربه گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، تفاهم‌نامه همکاری مشترک مدیریت فرهنگی هنری منطقه ۱۰ با «کانون مجمع یادگاران عرصه ایثار و دانش» که به طور اختصار «میعاد» نامیده می‌شوند و مدیریت فرهنگی هنری منطقه ۸ با «بسیج ناحیه شهید بهشتی» و «بنیاد شهید و امور ایثارگران منطقه ۸» به منظور تعیین ظرفیت‌ها و تبیین محورهای تعامل، همکاری و هم‌افزایی، لحظاتی پیش در نمایشگاه فرهنگ و هنر تهران امضا شد.
 
صادق کرمیان مدیر فرهنگی هنری منطقه ۱۰ و محمد فتحی مدیر کانون مجمع یادگاران عرصه ایثار و دانش «میعاد» تفاهم‌نامه خود را در راستای اجرای منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی مبنی بر ایجاد زمینه‌های تعامل، هماهنگی و هم‌افزایی و ارتقای سطح کیفی فعالیت‌های دستگاه‌های فرهنگی امضا کردند.
  
ناصر امین‌زاده مدیر فرهنگی هنری منطقه ۸ و محمدرضا داوری‌پور مدیر بنیاد شهید و امور ایثارگزان منطقه ۸ تفاهم‌نامه خود را با هدف ارتقای فرهنگ ایثار و شهادت و پاسداشت خدمات ایثارگری‌های شهدای عزیز و ایثارگران محترم و خانواده‌ها امضا کردند.
 
ناصر امین‌زاده همچنین تفاهم نامه‌ای با سالاری‌کیا رییس ناحیه بسیج شهید بهشتی منطقه ۸ امضا کرد که هدف آن همکاری در حوزه‌های فرهنگی و آموزشی، اجرای برنامه‌های فرهنگی و تلاش برای ارتقای فرهنگی شهروندان و بسیجیان تهرانی در منطقه ۸ بود.
 
بر اساس این تفاهم‌نامه همکاری، هر دو نهاد متعهد شدند که با تدوین برنامه‌ای کوتاه مدت و میان مدت بر اساس ظرفیت‌ها و امکانات و نیازهای دوطرف، تمامی مساعی خویش را برای اجرایی شدن هر دو محور و نیل به اهداف مورد نظر به کار گیرند.
نظر شما