جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳
ساعت : ۱۸:۱۷
کد خبر: ۸۶۹۱۰
|
تاریخ انتشار: ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۶:۲۱
در روز پنجشنبه ۳۰ اردیبهشت برنامه‌های گوناگونی در نمایشگاه فرهنگ و هنر تهران برگزار می‌شود.
برنامه‌های متنوع در سومین روز نمایشگاه فرهنگ و هنر تهرانبه گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، نمایشگاه فرهنگ و هنر در روز پنجشنبه ۳۰ اردیبهشت برنامه‌های متنوعی از قبیل اجراهای صحنه‌ای، کارگاه‌های مختلف و رونمایی از دستاوردها را خواهد داشت. 

کارگاه سبک زندگی، کارگاه سفر آسمانی، کارگاه مزایای مترو و نقش آن در کاهش آلودگی، کارگاه قرآنی، کارگاه باز باران و نشست گفت‌وگو محور عنوان کارگاه‌هایی هستند که در این روز توسط فرهنگسراهای مختلف سازمان فرهنگی هنری برگزار می‌شوند.

در بخش صحنه‌ای هم برنامه‌های زیادی برای بازدیدکنندگان از نمایشگاه تدارک دیده شده است. برنامه‌هایی همچون اجرای گروه کر، تئاتر خیابانی، خیمه‌شب‌بازی، تقلید صدا و... که هنرمندان سعی می‌کنند لحظات شادی برای شرکت‌کنندگان رقم بزنند.

یکی دیگر از برنامه‌های نمایشگاه فرهنگ و هنر، برگزاری مراسم رونمایی از دستاوردهای مختلف سازمان است. در روز پنجشنبه سایت کارت منزلت، برنامه نقطه سر خط، اپلیکیشن فرهنگسرای خاوران و یک بازی رونمایی می‌شوند. 

نخستین نمایشگاه فرهنگ و هنر تهران با برنامه‌های متنوع به مدت هفت روز در پردیس سینمایی ملت به نشانی خیابان ولیعصر (عج)، ابتدای نیایش برپاست و علاقه‌مندان می‌توانند برای استفاده از نمایشگاه به این مکان مراجعه کنند. همچنین تورهای فرهنگ گردی فراهم شده و شهروندان می‌توانند از فرهنگسراهای شهر به پردیس ملت بیایند.  

نظر شما