شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۴:۴۱
کد خبر: ۸۶۹۱۲
|
تاریخ انتشار: ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۵
در چهارمین روز نمایشگاه فرهنگ و هنر برنامه‌های زیادی برای شهروندان تهرانی اجرا خواهد شد.
برنامه‌های روز چهارم نمایشگاه فرهنگ و هنر تهرانبه گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، نمایشگاه فرهنگ و هنر در روز جمعه ۳۱ اردیبهشت برنامه‌های متنوعی همچون کارگاه‌ها و مراسم رونمایی تدارک دیده است. 

کارگاه سبک زندگی، کارگاه نمایش خلاق، کارگاه گردشگری، کارگاه قرآنی، کارگاه بازاریابی در اینستاگرام و کارگاه از رؤیا تا اختراع کارگاه‌هایی هستند که روز جمعه با حضور کارشناسان و برای استفاده علاقه‌مندان تشکیل می‌شوند. 

در بخش صحنه‌ای هم برنامه‌های زیادی به روی صحنه می‌رود؛ برنامه‌هایی همچون اجرای مسابقه توسط مجری، گروه موسیقی سنتی و گروه سرود که توسط مناطق ۷، ۱۱، ۵، ۱۵ و ۱۸ انجام می‌شود. 

مراسم رونمایی از باشگاه مخاطبان منطقه ۵، کتاب «نذر شعر»، سند راهبردی منطقه ۱۸، کتاب «۷۲ بازی ایرانی» و کتاب «لذت مطالعه» دیگر برنامه‌های سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران در نمایشگاه هستند. 

نخستین نمایشگاه فرهنگ و هنر تهران با برنامه‌های متنوع به مدت هفت روز در پردیس سینمایی ملت به نشانی خیابان ولیعصر (عج)، ابتدای نیایش برپاست و علاقه‌مندان می توانند برای استفاده از نمایشگاه به این مکان مراجعه کنند. همچنین تورهای فرهنگ گردی فراهم شده و شهروندان می‌توانند از فرهنگسراهای شهر به پردیس ملت بیایند.  

نظر شما