جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳
ساعت : ۱۳:۴۶
کد خبر: ۸۶۹۲۰
|
تاریخ انتشار: ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۵:۴۷
ریس اداره تبلیغات جنوب شرق تهران امروز ۳۰ اردیبهشت از نخستین نمایشگاه فرهنگ و هنر تهران بازدید کرد و از امضای تفاهم‌نامه‌ای با منطقه ۱۴ خبرداد.
به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، حجت الاسلام سعید داوودی که امروز صبح از نخستین نمایشگاه فرهنگ و هنر تهران بازدید کرد، گفت: این برای بار اول است که سازمان فرهنگی هنری دستاوردهای خود از تمامی مناطق را در موضوعات متفاوت و در یک راستا به معرض نمایش درآورده است. بازدید از این نمایشگاه یادآور خاطرات متعددی از برنامه‌هایی از زمان‌های دور بود که در آن شرکت داشتم.

وی ادامه داد: سازمان تبلیغات اسلامی در چند محور فعالیت می‌کند و این پتانسیل را دارد که از نهادها، هیئت‌ها و مساجدی که تأثیر گذار هستند به همکاری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران بیاید. این دو سازمان به خوبی خواهند توانست با همکاری یکدیگر تاثیرگذاری بیشتری را در برگزاری برنامه‌ها شاهد باشند.

حجت الاسلام داوودی در اشاره به تفاهم نامه‌ای که با منطقه ۱۴ منعقد کردند، بیان کرد: بابت تفاهم نامه‌ای که با منطقه ۱۴ بستیم، بسیار خوشحال هستم. زیرا اتفاقی جدید و ارزنده است. علاقه‌مند هستیم که با دیگر مناطق تحت پوشش نیز در موضوعات دیگر قرارداد ببندیم.

رییس سازمان تبلیغات اسلامی جنوب شرق تهران ضمن تشکر که کسانی که در اجرای برنامه‌های فرهنگی شبانه‌روزی فعالیت می‌کنند، گفت: اگر از مساجد و هیئت‌های هم به این نمایشگاه بیایند و از آن بازدید کنند، اتفاق خوبی خواهد بود. این باعث می‌شود که ایشان از اتفاقاتی که در فرهنگسراها می‌افتد آگاه شوند و سؤالات افراد مذهبی و معنوی نسبت به فعالیت‌های فرهنگسراها مرتفع شود و اطلاعات بیشتری به‌دست بیاورند.

نخستین نمایشگاه فرهنگ و هنر تا سوم خردادماه در پردیس ملت پذیرای شهروندان است.
نظر شما