جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳
ساعت : ۲۲:۴۷
کد خبر: ۸۶۹۳۲
|
تاریخ انتشار: ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۷:۲۹
غرفه فرهنگسرای تهران در نخستین نمایشگاه فرهنگ هنر تهران با دستاوردهای حوزه فرهنگ آپارتمان نشینی میزبان نخبگان، مسوولان دستگاه های مختلف، شخصیت های فرهنگی و هنری و اقشار مختلف است.
به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، در دومین روز از برگزاری نخستین نمایشگاه فرهنگ و هنر تهران، میهمانانی از سفارتخانه ها، دستگاه های دولتی و کانون های مردمی از غرفه فرهنگسرای تهران در نخستین نمایشگاه فرهنگ هنر تهران بازدید کردند.
 
بر اساس این گزارش سه شنبه 28 اردیبهشت  در دومین روز از برگزاری نمایشگاه فرهنگ و هنر تهران  نماینده سفارت عراق در تهران، معاون پژوهشی آموزش و پرورش منطقه 18 و هم چنین اعضای کانون بانوان منطقه 15 از غرفه فرهنگسرای تهران و مدیریت فرهنگی هنری منطقه 22 بازدید کردند.
 
نخستین نمایشگاه فرهنگ و هنر تهران از 27 اردیبهشت ماه تا سوم خرداد به همت سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران در محل پردیس سینمایی ملت در حال برگزاری است و مراکز فرهنگی هنری منطقه 22 نیز با برنامه های متنوع و برپایی غرفه ویژه عرضه دستاوردها و محصولات خود، پذیرای بازدید کنندگان هستند.
 
مدیریت فرهنگی هنری منطقه 22 در نخستین نمایشگاه فرهنگ و هنر تهران به ارایه دستاوردها و برنامه های خود در دو حوزه گردشگری و آپارتمان نشینی می پردازد.
برگزاری کارگاه های آموزشی و هنری، عقد تفاهم نامه های فرهنگی با نهادهای مختلف و نمایشگاه دستاوردها و محصولات، از جمله بخش ها و برنامه های مراکز فرهنگی هنری منطقه 22 در نمایشگاه فرهنگ و هنر تهران است.
در بخش ویژه چهل خانه ، فرهنگسرای تهران و مدیریت فرهنگی هنری منطقه 22 به ارایه محصولات و دستاوردهای خود در عرصه ترویج فرهنگ آپارتمان نشینی می پردازد و هم چنین با توجه به تعریف هویت گردشگری برای این منطقه، جاذبه های گردشگری منطقه 22 به بازدیدکنندگان معرفی می شود.

این نمایشگاه تا سوم خرداد پذیرای شهروندان است.
نظر شما