پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳
ساعت : ۱۶:۴۳
کد خبر: ۸۶۹۵۱
|
تاریخ انتشار: ۰۱ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۹
عضو شورای شهر تهران در بازدید از غرفه موسسه فرهنگی هاتف شهر در نخستین نمایشگاه فرهنگ و هنر شهر تهران گفت: این موسسه یک حرکت رو به جلو داشته است و کارهای مبنایی بسیار خوبی را انجام داده که امیدوارم این حرکت ادامه داشته باشد.
به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، عباس جدیدی افزود: با توجه به اینکه هاتف شهر ظرفیت‌های بسیار خوبی در حوزه فرهنگی و هنری دارد امیدوارم از تمامی این ظرفیت‌ها بهره ببرد.
  
وی با تمجید از بهره‌گیری از سبک ایرانی اسلامی در ساخت غرفه‌های نمایشگاه تصریح کرد: باید در چنین نمایشگاه‌هایی کارهایی ارائه شود که فضای بومی مملکت و اصالت فرهنگ ایرانی اسلامی در آن نمایان باشد.
   
این عضو شورای شهر پایتخت تصریح کرد: لازم است مدیران موسسه هاتف شهر با درایت و سعی و تلاش کارها و برنامه‌های پیش‌رو را همچون گذشته با برنامه‌ریزی انجام دهند.
   
بر اساس این گزارش نخستین نمایشگاه فرهنگ و هنر تهران همزمان از ۲۷ اردیبهشت تا ۳ خرداد برگزار می‌شود.
   
در این نمایشگاه یک هزار نمونه از تولیدات و محصولات که در سال‌های اخیر توسط کار‌شناسان و متخصصان این سازمان تولید شده، به نمایش گذاشته و بیش از ۳۰ تفاهم‌نامه همکاری با سازمان‌ها و دستگاه‌های دیگر امضا و از بیش از ۳۰ دستاورد سازمان نیز رونمایی می‌شود.
نظر شما