پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۱:۲۲
کد خبر: ۸۶۹۹۸
|
تاریخ انتشار: ۰۳ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۰:۴۱
در آستانه سومین دهه فعالیت سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، مدیریت فرهنگی هنری منطقه ۲۰ با حضور فعال در اولین نمایشگاه فرهنگ و هنر تهران با هدف ارایه دستاورد های فرهنگسرای ولاء، تلاش داشت تا بخشی از عملکرد سازمان در موضوع سیره اهل بیت (ع) را به تصویر بکشد.
به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، محمدجواد حیدری‌پور، رییس فرهنگسرای ولا درباره برگزاری نخستین نمایشگاه فرهنگ و هنر تهران گفت: در این نمایشگاه برنامه‌های شاخص اجراشده در ۱۰ سال گذشته در قالب‌های مختلف نظیر کلیپ‌های تصویری، اینفوگرافی، تصاویر و تندیس‌ها و لوح‌های هر برنامه اجرا شده و تلاش شد به دلیل تاریخی بودن منطقه ۲۰ (شهرری) بخشی از تاریخ کهن این منطقه نیز برای مخاطبان ارئه شود.
  
مدیر فرهنگ هنری منطقه ۲۰ تصریح کرد: در زمان برگزاری نمایشگاه، مسئولان و مدیران نهادهای فرهنگی و شهری منطقه از جمله رئیس اداره امور مساجد شهرری و رئیس اداره آموزش پرورش ناحیه 2، رئیس اداره میراث فرهنگی و گردشگری شهرری ،معاونت فرهنگی دانشگاه علوم و حدیث ، رئیس مرکزاسناد و موزه های آستان حضرت عبدالعظیم (ع)، معاونت فرهنگی آستان حضرت عبدالعظیم(ع)و رئیس بنیاد قرآن و نهج البلاغه در غرفه این منطقه حضور یافته و تفاهم‌نامه‌هایی نیز با این عزیزان منعقد شد. 
  
رییس فرهنگسرای ولا افزود: در این نمایشگاه دو کارگاه آموزشی با عناوین کارآفرینی و سبک زندگی بر اساس آموزه‌های نهج‌البلاغه هم چنین نشست ادبی توسط کانون‌های این منطقه در محل نمایشگاه برگزار شد. هم‌چنین با عنایت به استقبال چشمگیر مخاطبان از برنامه‌های گردشگری، ثبت‌نام برنامه‌های گردشگری رایگان در سطح منطقه ۲۰ و نیز فعالیت کانون نجوم منطقه در غرفه را نیز می‌توان عنوان کرد.
نظر شما