پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳
ساعت : ۲۲:۳۸
کد خبر: ۸۷۰۲۶
|
تاریخ انتشار: ۰۴ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۲
فاطمه مهاجرانی، رئیس دانشکده دکتر شریعتی با حضور در پردیس ملت از نمایشگاه فرهنگ و هنر تهران بازدید کرد.
به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، دکتر فاطمه مهاجرانی رئیس دانشکده دکتر شریعتی در حاشیه بازدید از نمایشگاه فرهنگ و هنر تهران گفت: نمایشگاه بسیار ارزشمندی است و خدا را شکر آن رسالتی که شهرداری به عنوان یک نهاد اجتماعی برای خودش تعریف کرده به خوبی دارد محقق می‌شود. در همه حیطه‌های فرهنگ، هنر، آموزش، شهروندی و سایر حیطه‌ها آنطور که من دیدم، همه چیز در سطح بالا ارائه شده است.

تاکید رئیس بزرگترین دانشکده خاورمیانه بر همکاری با سازمان فرهنگی هنری  

مهاجرانی با بیان اینکه کار همه غرفه‌ها قابل قبول بود، عنوان کرد: بین غرفه‌های مختلف من غرفه منطقه ۱۲ را با توجه به تعلق خاطری که به موضوعات ایران قدیم، تهران قدیم، کاهگل و شمعدانی و اینها دارم، خیلی پسندیدم، نقالی هم که دیگر نیاز به تعریف ندارد. فرهنگسرای مترو هم با توجه به نوع متفاوت و اثرگذارش به نظرم خوب بود و در منطقه ۳ هم فرهنگسرای ارسباران کار خیلی جالبی ارائه داده بود.

تاکید رئیس بزرگترین دانشکده خاورمیانه بر همکاری با سازمان فرهنگی هنری 

رئیس دانشکده دکتر شریعتی درباره این مرکز آموزشی و ارتباطش با سازمان فرهنگی هنری گفت: دانشکده شریعتی با توجه به اینکه بزرگترین دانشکده خاورمیانه است و ۳۰ هکتار زمین دارد و در زمینه‌های فنی و حرفه‌ای دانشجوهای نخبه‌ای پرورش می‌دهد. حالا قصد داریم با مرکز آموزش سازمان فرهنگی هنری تفاهم‌نامه امضا کنیم و همکاری داشته باشیم. چون دانشگاه باید در محله خودش منشأ اثر باشد، در حالی که وقتی دانشگاه در یک جایی ساخته می‌شود بیشترین جاهایی که رونق می‌گیرد ساندویچ‌فروشی‌ها و لوازم‌التحریری‌ها هستند، اما در واقع دانشگاه باید اثرات فرهنگی مثبت هم بر منطقه بگذارد.
 
وی افزود: فکر می‌کنم با همکاری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران بتوانیم کارهای خوبی انجام بدهیم.
نظر شما