چهارشنبه ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۰:۲۹
کد خبر: ۸۷۰۳۲
|
تاریخ انتشار: ۰۳ خرداد ۱۳۹۵ - ۲۲:۵۵
رتبه اول نمایشگاه به منطقه ۱۵ رسید
آیین اختتامیه نخستین نمایشگاه فرهنگ و هنر تهران با معرفی برگزیدگان برگزار شد.
به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، آیین اختتامیه نخستین نمایشگاه «فرهنگ و هنر تهران» با معرفی برگزیدگان برگزار شد.
 
این مراسم که با حضور محمود صلاحی رییس سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، حجت‌الاسلام ابوترابی‌فرد نایب رئیس نهمین دوره مجلس شورای اسلامی، حجت‌الاسلام عبدالمقیم ناصحی رییس کمسیون اجتماعی و فرهنگی شورای اسلامی شهر تهران و احمد دنیامالی عضو دیگر این شورا در پردیس سینما گالری ملت، محل برگزاری نخستین نمایشگاه «فرهنگ و هنر تهران» برگزار شد.
 
طی این مراسم مدیران فرهنگی هنری مناطق ۱۷، ۱۲ و ۸ به طور مشترک سرو سخای شاخص خلاقیت را کسب کردند. بر اساس غرفه‌آرایی سرو سخا به مدیران فرهنگی هنری مناطق ۵ و ۶ رسید. مناطق ۲۱، ۱۶ و ۱۸ نیز به طور مشترک برای ارائه محتوا شایسته دریافت سرو سخا شناخته شدند. مناطق ۱۱ و ۳ نیز به دلیل حضور مؤثر در فضای مجازی جایزه خود را دریافت کردند. مناطق ۲۲، ۱۰، ۱ و ۲ نیز به طور مشترک جایزه بهترین معرفی برنامه‌های شاخص را دریافت کردند. منطقه ۲۰ جایزه بهترین شاخص هویت را دریافت کرد و منطقه ۷ نیز به دلیل برگزاری استیج این نمایشگاه جایزه ویژه‌ای را از آن خود کرد.

برگزیدگان نخستین نمایشگاه فرهنگ و هنر معرفی شدند 

ضمن تقدیر از محمد خیاطیان معاون مالی اداری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، سعید گلشناس معاون برنامه‌ریزی و توسعه این سازمان به عنوان بهترین غرفه ستادی انتخاب شد.
  
همچنین مهدی محمدی مدیر کل روابط عمومی و امور بین‌المللی، محمد خیاطیان معاون مالی و اداری، علی‌اصغر خسروی مدیر کل حوزه ریاست، فائض‌پور مدیر کل حراست و حامد طراحی نماینده معاونت فرهنگی سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران جوایز خود را از رییس این سازمان دریافت کردند.
 
رؤسای فرهنگسراهای خاص رضوان، مترو، رسانه، قرآن و انقلاب نیز به صورت جداگانه مورد تقدیر قرار گرفتند.
 
در بخش مؤسسات تابعه نیز ضمن تقدیر از سید علی احمدی مدیر موسسه تصویر شهر، نشر شهر با مدیریت مجید حسینی جایزه اصلی را دریافت کرد و موسسه هاتف شهر، تصویر شهر، تهران گشت و خانه شهریاران تقدیر شدند.
 
دکتر مجید کمالی مدیر مرکز مطالعات نیز به شکل ویژه برای ارائه برنامه‌های علمی – پژوهشی مورد تقدیر قرار گرفت.

نشان سرو سخای نخستین نمایشگاه «فرهنگ و هنر تهران» به مدیریت فرهنگی هنری منطقه ۱۵ به عنوان رتبه اول نمایشگاه رسید. و مدیریت مناطق ۹ و ۴ به ترتیب دوم و سوم شدند. مقام چهارم نیز به طور مشترک به مدیرت فرهنگی هنری مناطق ۱۳ و ۱۴ رسید. منطقه ۱۹ نیز رتبه پنجم نخستین نمایشگاه فرهنگ و هنر را از آن خود کرد.
 
خانم نوذری از منطقه ۲۲، آقای رحیمی از منطقه ۱۸ و آقای فاضلی از منطقه ۱۴ نیز به ترتیب مقام اول تا سوم بهترین غرفه داران را از آن خود کردند.
 
نخستین نمایشگاه فرهنگ و هنر تهران، از ۲۸ اردیبهشت تا سوم خرداد در پردیس سینمایی ملت میزبان علاقه‌مندان بود.
مطالب مرتبط
نظر شما