پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳
ساعت : ۲۲:۴۱
کد خبر: ۸۷۰۴۲
|
تاریخ انتشار: ۰۴ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۴:۰۲
محمد ابویی، مدیرعامل خانه شهریاران جوان در نخستین نمایشگاه فرهنگ و هنر تهران حاضر شد.
به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، نمایشگاه فرهنگ و هنر تهران در روز دوشنبه ۳ خرداد میزبان محمد ابویی، مدیرعامل خانه شهریاران جوان بود. ابویی با اشاره به کیفیت قابل توجه نمایشگاه عنوان کرد: اصولاً هر چیزی که برای اولین بار برگزار می‌شود یک سری کم و کاستی‌هایی دارد و ما هم‌چنین توقعی داشتیم، اما با یک نمایشگاه بسیار ویژه و قابل قبول مواجه شدیم. اینکه هر منطقه هویت خودش را نشان داده بود و اینکه هر نهادی سبقه و تاریخچه‌اش را به صورت تلفیقی از سنت و مدرنیته به نمایش گذاشته بود، بسیار عالی بود. 

وی اضافه کرد: ما خیلی خوشحالیم که سازمان توانسته این ظرفیتش را به خوبی به اطلاع شهروندان برساند. به ویژه غرفه منطقه ۱۲ خیلی جالب بود، به خاطر اینکه بافت تاریخی‌اش در قالب یک گزارش عملکرد مصور همراه با توضیحات مرشد خیلی جذاب بود.

ابویی تصریح کرد: به نظرم برای دوره‌های آینده باید یک اطلاع‌رسانی گسترده انجام شود که مردم عام هم استفاده کنند. بیشتر کسانی آمدند که با فرهنگسراها سر و کار دارند. مثلاً خود من اگر امروز با دوستان نمی‌آمدم، نمی‌دانستم سازمان فرهنگی هنری چنین سبقه ای دارد و فکر می‌کردم مثل خیلی از نمایشگاه‌ها صرفاً یک گزارش کار است، اما واقعاً اینطور نبود. 

نظر شما