پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۵:۱۹
کد خبر: ۸۷۰۴۵
|
تاریخ انتشار: ۰۴ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۶:۲۹
محمود صلاحی، رئیس سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، با حضور در منطقه ۸ از مراکز فرهنگی هنری این منطقه بازدید کرد و گفت: این منطقه از تراکم جمعیت و بافت متفاوتی برخوردار است که فرصت بسیار خوبی برای فعالیت فرهنگی فراهم می‌کند.
به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، محمود صلاحی، رئیس سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، در ادامه بازدیدهایش از مناطق مختلف پایتخت، به همراه جمعی از معاونان و مدیران ارشد این سازمان از مراکز فرهنگی هنری منطقه ۸ تهران بازدید کرد.
 
خانه فرهنگ سلام، خانه قرآن منطقه ۸، خانه فرهنگ دی، کتابخانه دکتر شهیدی، خانه فرهنگ فرزانگان، خانه فرهنگ فدک و فرهنگسرای گلستان مراکزی بودند که رئیس سازمان فرهنگی هنری در آنها حاضر شد. 

صلاحی در پایان این بازدید مفصل در جلسه‌ای که با حضور مدیران منطقه ۸ برگزار شد، به فعال بودن این منطقه اشاره کرد و گفت: من تا به حال در سازمان کتابخانه‌ای مثل اینجا ندیده بودم که همه صندلی‌ها پر باشد. باید برای این استقبال خوب مردم از مدیریت منطقه تشکر کرد.
 
رئیس سازمان فرهنگی هنری از مراکز منطقه ۸ بازدید کرد

وی با تاکید بر اهمیت نیروی انسانی در فعالیت‌های فرهنگی افزود: امروز بازدید سازنده‌ای انجام شد؛ منطقه ۸ از شهردار توانمندی با انگیزه‌های فرهنگی برخوردار است و مدیر فرهنگی هنری منطقه آقای امین‌زاده نیز مدیر توانمندی است؛ همچنین همکاران بسیار خوبی هم در خانه‌های فرهنگ و کتابخانه‌ها مشغول خدمت هستند. 
 
رئیس سازمان فرهنگی هنری حضور همه مسئولان فرهنگی در منطقه ۸ را ضروری دانست و ادامه داد: از کارکنان خوب منطقه ۸ تشکر می‌کنم. این منطقه تراکم جمعیت خیلی خوبی دارد و فرصت بسیار خوبی برای کار فرهنگی فراهم است. سفارشم این است که غیر از کارهای معمول سازمان، کارهای خلاقانه هم انجام دهید و خودتان را محدود نکنید.
 
رئیس سازمان فرهنگی هنری از مراکز منطقه ۸ بازدید کرد

وی اضافه کرد: کار را بیشتر برای مردم توضیح بدهید. در مدارس و... حاضر شوید و خودتان را در معرض نقد قرار دهید. 
 
صلاحی در پایان سخنانی درباره نمایشگاه فرهنگ و هنر مطرح کرد و گفت: دوران ریاست ما هم مثل بقیه یک دوره‌ای دارد و حتماً فرد دیگری جانشین ما خواهد شد. ولی تا هستیم باید وظیفه‌مان را انجام بدهیم. ما یک نمایشگاه طراحی کردیم که ۲۰ سال فعالیت سازمان را نشان دادیم، البته به دلیل گستردگی همه‌ فعالیت‌ها را نمی‌توان به نمایش گذاشت. آیندگان هم به‌قطع کار ما را نشان می‌دهند، خوب است طوری کار کنیم که چیزهای خوبی نشان بدهند. فرصت‌ها در گذرند و باید از آنها استفاده کنیم. 
 
رئیس سازمان فرهنگی هنری از مراکز منطقه ۸ بازدید کرد

ناصر امین‌زاده مدیر فرهنگی هنری منطقه ۸ و رئیس فرهنگسرای گلستان، دیگر سخنران این جلسه بود. او با تشکر از حضور رییس سازمان در منطقه تصریح کرد: خوشحالم که امروز افتخار میزبانی رییس سازمان را داشتیم. در چهره همکاران که نگاه می‌کنم، احساس می‌کنم بسیار پرانرژی‌تر و بشاش‌تر از روز قبل در این جلسه حاضر هستند و این مدیون حضور مؤثر و صمیمی مدیران در منطقه است و این مسئولیت ما را دو چندان می‌کند.
 
امین زاده افزود: من خیلی اهل گزارش نیستم و معتقدم دو صد گفته چون نیم کردار نیست. ما گزارش‌هایی که نیاز بوده تقدیم معاونت‌های محترم کرده‌ایم و دوستان مطلع هستند. ما در سال ۹۴ نسبت به سال ۹۳ در افزایش تعداد و عناوین برنامه‌ها، در کاهش و صرفه‌جویی هزینه‌ها، در تحصیل منابع و کسب درآمد طوری عمل کردیم که رتبه‌های خیلی خوبی به دست آوردیم. 

مطالب مرتبط
نظر شما