چهارشنبه ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۲:۰۳
کد خبر: ۸۷۰۶۳
|
تاریخ انتشار: ۰۵ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۴:۳۹
همزمان با سالگرد ارتحال حاج سیدعلی اکبر ابوترابی،
همزمان با سالگرد ارتحال ملکوتی سید آزادگان حاج سیدعلی اکبر ابوترابی و حاج سید عباس ابوترابی، مراسم یادواره شهدای فاجعه منا و مدافعان آزاده حرم اهل بیت(ع) به همت فرهنگسرای امام (ره) در حوزه هنری برگزار می‌شود.
به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، مراسم گرامی‌داشت سید آزادگان حاج سیدعلی اکبر ابوترابی دلاور مردی که بیش از 10 سال رنج اسارت را به جان خرید و در سیاه‌ترین روزهای تاریخ معاصر، هدایت نسلی از جوانان را برعهده داشت و پدر بزرگوارشان حاج سید عباس ابوترابی روز یک شنبه 9 خرداد در تالار اندیشه حوزه هنری برگزار می شود.
 
همچنین یادواره شهدای منا که در مهرماه سال گذشته و همزمان با عید قربان به دیدار  حق شتافتند نیز برگزار می شود.
در این مراسم همچنین مقام مدافعان آزاده حرم اهل بیت(ع) گرامی داشته می‌شود که در مبارزه جبهه حق علیه باطل با گروهک‌های مختلف تکفیری و وهابی در سوریه نبرد می‌کنند.
 
حجت‌الاسلام سیدعلی‌اکبر ابوترابی‌فرد، زاده شهر مذهبی و تاریخی قزوین یکی از فرزندان بزرگ و تاثیرگذار ایران اسلامی، در طول اسارتش در زندان‌های رژیم بعث عراق، هدایت و مدیریت اسرای جنگ تحمیلی را بر عهده داشته است.
 
علاقه مندان برای شرکت در این مراسم می توانند روز یکشنبه 9 خرداد از ساعت 17:30 تا 19:30 به تالار اندیشه حوزه هنری واقع در خیابان سمیه مراجعه کنند.
نظر شما