شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۰:۲۴
کد خبر: ۸۷۱۱۰
|
تاریخ انتشار: ۰۹ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۲:۱۹
آموزش مهارت‌های بهداشت فردی و اجتماعی در فرهنگسرای خاتم (ص)
در ادامه برگزاری سلسله نشست‌های کارگاهی و مشاوره‌ای «پنجره خاطره‌ها» در فرهنگسرای خاتم (ص)، سلسله نشست‌های آموزشی بهداشت فردی و اجتماعی با محور خانواده سالم برگزار می‌شود.
روایت خانواده سالم در «پنجره خاطره‌ها»به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، این سلسله نشست‌های کارگاهی با هدف توسعه و ارتقای سلامت اجتماعی و  شناخت و آگاهی بیشتر شهروندان نسبت به مسائل بهداشت فردی و اجتماعی با حضور کارشناسان دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شهید بهشتی برگزار می‌شود.

نشست‌های کارگاهی و مشاوره‌ای «پنجره خاطره‌ها» با هدف ارائه مشاوره به مخاطبان در راستای ارتقاء کیفیت سبک زندگی و تحکیم نهاد خانواده به صورت هفتگی در فرهنگسرای خاتم (ص) برگزار می‌شود و شرکت‌کنندگان نیز درباره موضوع نشست به ذکر تجربه‌ها و خاطرات خود می‌پردازند.

این نشست با حضور مدرسان دانشگاه علوم پزشکی خانم‌ها آوا نعمتی، صدیقه ایوبی و منیژه محسنیان برگزار می‌شود و مطالب آموزشی با موضوعات متنوع بهداشت و سلامت خانواده از قبیل فرزند آوری، زایمان طبیعی و مزایای آن، ورزش در زایمان فیزیولوژیک، شیوه زندگی سالم در سالمندی، یائسگی، تغذیه در سالمندی، بیماری‌های شایع در دوران سالمندی، تکریم سالمندی، آموزش درمان بی اختیار ادرار و ... طرح و بررسی و در پایان نیز جلسه پرسش و پاسخ برگزار خواهد شد.

این نشست‌ کارگاهی با مشارکت کانون بانوان، دهم خرداد از ساعت ۱۰ تا ۱۲ در فرهنگسرای خاتم (ص) به نشانی شهرک ولیعصر (عج)، انتهای خیابان حیدری جنوبی، خیابان پژاند، بوستان لواسانی میزبان بانوان است.
نظر شما