شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۱:۰۱
کد خبر: ۸۷۱۱۲
|
تاریخ انتشار: ۰۹ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۲:۲۰
سلسله نشست‌های طنز و ترانه در راستای اعتلا و ارتقای فرهنگی و علمی جامعه، در فرهنگسرای هنگام کار خود را آغاز کرده است.
نشست‌ «شعر طنز و ترانه» در فرهنگسرای هنگامبه گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، نشست‌های شعر، طنز و ترانه، با حضور شاعران و طنزپردازانی همچون شروین سلیمانی، کاوه جوادیه، نادر ختایی، مصطفی مشایخی، محمدرضا گلزار، علی مظفر و ... جایگاه خاصی بین دوستداران ادب و شعر پارسی پیدا کرده و علاقه‌مندان فراوانی را به جلسات کشانده است.

این جلسات که با اجرا و کارشناسی اکبر کتابدار برگزار می‌شود، توانسته میزبان بسیاری از شعرا، طنزپردازان و ادبا در سطح منطقه و استان در ساعات مقرر هفتگی باشد.

نشست‌های شعر، طنز و ترانه با نقد و بررسی آثار همراه است و در آن شاعران و صاحب نظرانی همچون استاد کریم قنبری، دکتر فرهاد عمادزاده و استاد محمد مجد حضور دارند و به تحلیل آثار شعرا، طنزپردازان و ترانه‌سرایان می‌پردازند.

از جمله شاعرانی که در این جلسات به ارائه اشعار خود می‌پردازند می‌توان به مریم حسن تقی، نعیمه درویشی، حامد امامیه، حسین ادهمی، حسین عباسی، مرضیه قندی، ایران جعفری، آقای اسدی، محمد علیدوستی، مجید باقرزادگان و محمدرضا گلزار اشاره کرد.

نشست‌های طنز و ترانه هر یکشنبه، از ساعت ۱۷ تا ۱۹در سالن آمفی‌تئاتر فرهنگسرای هنگام، میزبان دوستداران حوزه شعر، ترانه و طنز است.

علاقه‌مندان برای شرکت در این برنامه می‌توانند به فرهنگسرای هنگام به نشانی میدان الغدیر، خیابان دلاوران، خیابان آزادگان، جنب فروشگاه شهروند مراجعه کنند و برای دریافت اطلاعات بیشتر با شماره تلفن ۷۷۴۹۱۴۹۱ تماس بگیرند.

 

نظر شما