شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۶:۴۸
کد خبر: ۸۷۱۱۷
|
تاریخ انتشار: ۰۹ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۵:۵۸
رییس و کارکنان فرهنگسرای رضوان در برنامه هفتگی «به تماشای سرو» دوشنبه ۱۰ خرداد میهمان خانواده معظم شهید «علی‌اکبری» است.
فرهنگسرای رضوان با خانواده شهید علی‌اکبری دیدارمی کندبه گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، در این برنامه که از ساعت ۱۶ تا ۱۷ دوشنبه ۱۰ خردادماه در منزل خانواده معظم این شهید والامقام برگزار می‌شود؛ کارکنان و رییس فرهنگسرای رضوان، ضمن دیدار با والدین شهید «علی‌اکبری» و مروری بر خاطرات ارزشمند این شهید والامقام از زبان والدین شهید از نزدیک  با الگوهای تربیتی این خانواده معظم آشنا می‌شوند.
 
شهید«علی‌اکبری» متولد بیستم شهریورماه ۱۳۴۳ شهرری است که در سن نوجوانی همزمان با عملیات فتح المبین در قالب نیروی بسیجی عازم جبهه  نبرد  می‌شود و در تاریخ دهم اسفندماه ۱۳۶۲ در عملیات خیبر در جزیره مجنون به درجه رفیع شهادت نائل می‌شود. 

 تکریم و بزرگداشت خانواده معظم شهدا به همراه پاسداشت آرمان‌های اصیل انقلاب اسلامی (ایثار، جهاد، شهادت، پایداری و مقاومت) به همراه ثبت و ضبط خاطرات و زندگینامه ارزشمند شهدا به منظور آشنایی نسل امروز با سیره اخلاقی شهدا با تاکید بر سبک زندگی اسلامی ایرانی از اهداف برنامه «به تماشای سرو» است که از بدو تأسیس فرهنگسرای رضوان در سال ۱۳۸۹ تاکنون با حضور در منزل خانواده معظم شهدا برگزار می‌شود.

 علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص برنامه‌های فرهنگسرای رضوان می‌توانند با شماره تلفن: ۵۵۲۰۲۲۱۸ تماس بگیرند. 
نظر شما