پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳
ساعت : ۰۵:۳۱
کد خبر: ۸۷۱۲۰
|
تاریخ انتشار: ۰۹ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۶:۱۲
فیلم برگزیده سی و چهارمین جشنواره فیلم فجر، امروز در ارسباران نقد و بررسی می‌شود.
«ابد و یک روز» در ارسبارانبه گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، فیلم سینمایی «ابد و یک روز» اولین ساخته بلند سینمایی سعید روستایی به تهیه‌کنندگی سعید ملکان و محصول سال ۱۳۹۴ است.

ابد و یک روز که برای اولین بار در سی‌و چهارمین جشنواره فیلم فجر به نمایش در آمد؛ بسیار مورد توجه مردم و منتقدان قرار گرفت و توانست ۹ سیمرغ بلورین؛ ۶ سیمرغ در بخش اصلی، ۲ سیمرغ بهترین فیلم و بهترین کارگردانی در بخش نگاه نو و سیمرغ بهترین فیلم از نگاه تماشاگران را  به دست آورد.

در خلاصه داستان این فیلم آمده است: خانواده در تدارک مراسم عروسی سمیه هستند، اما اتفاقاتی روابط خواهران و برادران را سرد می‌کند که در نهایت باعث ماجراهایی می‌شود...


پیمان معادی، نوید محمدزاده، پریناز ایزدیار، ریما رامین فر، شبنم مقدمی، شیرین یزدان بخش، معصومه رحمانی، مهدی قربانی، محمد علی‌محمدی، اسماعیل گرجی، امیررضا فلاح بازیگران اثر هستند. 

سعید روستایی، سعید ملکان، علی علایی منتقد و جمعی دیگر از عوامل و بازیگران فیلم، مهمانان سیصد و نود و یکمین نشست باشگاه فیلم تهران هستند.‌ 
  
علاقه‌مندان برای حضور در این نشست می‌توانند به فرهنگسرای ارسباران واقع در خیابان شریعتی، بالاتر از پل سیدخندان، خیابان جلفا مراجعه کنند و برای دریافت اطلاعات بیشتر با شماره‌های ۲۰- ۲۲۸۷۲۸۱۸ تماس بگیرند.  
نظر شما