جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳
ساعت : ۱۵:۲۶
کد خبر: ۸۷۱۲۷
|
تاریخ انتشار: ۱۱ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۹:۳۶
از سوی معاونت فرهنگی سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران اعلام شد:
معاون فرهنگی سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران تعداد برنامه‌های در نظر گرفته شده در خردادماه از سوی مناطق زیر مجموعه این سازمان را اعلام کرد.
برگزاری ۴۳۹ برنامه در سومین ماه از بهاربه گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، حجت الاسلام حسن ناصری‌پور، معاون فرهنگی سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، درباره برنامه‌هایی که در سومین ماه از بهار در تمامی مناطق ۲۲گانه شهر تهران اجرا می‌شود، گفت: تعداد ۴۳۹ عنوان در قالب‌های مختلف در ماه خرداد برای مخاطبان تدارک دیده شده است.
 
وی افزود: این برنامه‌ها بیشتر به صورت نشست، کارگاه و برنامه‌های ترکیبی در حال اجرا هستند.
   
حجت الاسلام حسن ناصری‌پور نسبت به هدف‌های مورد نظر اجرای این برنامه‌ها بیان کرد: در همه این برنامه‌ها هدف‌های مختلفی را در نظر داریم که از مهم‌ترین آن می‌توان توسعه و ارتقای سلامت اجتماعی، ارتقای روحیه قناعت و ساده‌زیستی با تاکید بر اصلاح الگوی مصرف، گسترش فرهنگ حلم، صبر و آرامش و مهربانی، ارتقای اخلاق زیست محیطی، اشاره کرد.
 
به گفته معاون فرهنگی سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، گسترش و تعمیق شناخت شهروندان از الگوهای دینی، ترویج مراجعه و بهره‌برداری از متون مرجع دینی در زندگی روزمره و اهمیت نماز، ارتقای شناخت شهروندان با سیره عملی و ابعاد مختلف سبک زندگی شهدا و خانواده‌های معظم آنان از دیگر اهداف برنامه‌هاست.
نظر شما