پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳
ساعت : ۱۵:۴۷
کد خبر: ۸۷۱۴۰
|
تاریخ انتشار: ۱۱ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۳:۴۷
نمایشگاه کاریکاتور، عکس و پوستر «نبض زمین» با موضوع حفاظت اراضی کشاورزی و باغ‌های کشور از روز دوشنبه ۱۰ خرداد ماه در فرهنگسرای ملل تهران واقع در بوستان قیطریه برپا شد.
به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، این نمایشگاه روز دوشنبه ۱۰ خرداد، ساعت ۱۷ با حضور رئیس و مدیران سازمان امور اراضی کشور، مسئولان فرهنگی‌ هنری شهرداری منطقه ۱ و جمعی از هنرمندان گشایش یافت.
 
در این نمایشگاه فرهنگی هنری که از سوی دفتر ترویج، روابط عمومی و امور بین‌الملل سازمان امور اراضی کشور و با همکاری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران و شهرداری منطقه ۱ تهران برپا است، آثاری از چند تن از کاریکاتوریست‌های سرشناس کشورمان از جمله جواد علیزاده، جمال رحمتی، حسن کریم‌زاده، ابوالفضل محترمی و احسان گنجی با موضوع حفظ زمین و مزارع و باغ‌ها به نمایش گذاشته شد.

«نبض زمین» در فرهنگسرای ملل می‌زند
 
همچنین مجموعه عکسی از مسعود مومن‌ها عکاس عضو انجمن‌های عکاسی کشور با موضوع شهرک‌های برنجی و ویلاسازی در شالیزارهای شمال و پوسترهای طراحی شده از سوی یکی دیگر از هنرمندان گرافیست در این نمایشگاه ارائه شده است.

این نمایشگاه گامی کوچک برای پاسداشت زمین و تلاشی برای فرهنگ‌سازی عمومی در زمینه ضرورت‌های حفظ زمین‌های کشاورزی و باغ‌های کشورمان است.

این نمایشگاه تا روز ۲۲ خرداد در فرهنگسرای ملل به نشانی بزرگراه صدر، بلوار قیطریه، بوستان قیطریه میزبان علاقه‌مندان خواهد بود.
 
حسام قربانعلی، مدیریت فرهنگی هنری منطقه ۱، دکتر نوری، معاون امور مجلس وزارت جهاد سازندگی، قباد افشار، رئیس سازمان امور اراضی کشور، سید علی محقق مدیرکل ترویج، روابط عمومی و امور بین‌الملل سخنران برنامه افتتاحیه بودند. در پایان جلسه افتتاحیه تفاهم‌نامه‌ای بین مدیریت فرهنگی هنری منطقه ۱ و سازمان اراضی کشور امضا شد.
مطالب مرتبط
نظر شما