جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳
ساعت : ۱۳:۳۱
کد خبر: ۸۷۲۵۸
|
تاریخ انتشار: ۱۷ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۵:۳۶
مدیریت فرهنگی هنری منطقه ۹ همزمان با دهه تکریم و غبارروبی مساجد و به منظور پاکیزه کردن مساجد در آستانه ورود به ماه مبارک رمضان و میهمانی خدا برنامه غبار روبی مساجد را برگزار می‌کند.
مساجد منطقه ۹ غبارروبی شدندبه گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، غبارروبی مساجد بهانه خوبی برای رهایی از گناهان و آلودگی‌های باطن است؛ چرا که سزاوار است پاک و طاهر به میهمانی خالق هستی برویم و به دور از هرگونه آلودگی و گناه، به غبارروبی دیوارها و چهل چراغ‌های مسجد، شستن فرش‌ها و حیاط مسجد و گردگیری محراب و منبر بپردازیم که این‌ها، همه و همه شست وشویی در دریای بی کران مغفرت الهی برای گام برداشتن به سوی میهمانی خداست.

آمادگی برای ورود به ماه مبارک رمضان،  برنامه نظافت و غبارروبی مساجد حضرت ابوالفضل (ع) در مهرآباد جنوبی، صاحب الزمان (عج) در بزرگراه آیت اله سعیدی و مسجد المهدی (عج) در میدان آزادی امروز  ۱۷ خردادماه برگزار می‌شود.

مساجد صاحب الزمان (عج) در خیابان دستغیب و مسجد حضرت ابوالفضل (ع) در خیابان دکتر هوشیار روز گذشته با حضور ائمه جماعات مساجد، معاونت امور اجتماعی و فرهنگی منطقه ۹، مدیریت فرهنگی هنری منطقه و مدیران و پرسنل این دو مجموعه برگزار شد.
نظر شما