جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳
ساعت : ۱۰:۵۷
کد خبر: ۸۷۲۵۹
|
تاریخ انتشار: ۱۸ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۰:۲۱
شهروندان هنردوست این نرم‌افزار را دانلود کنید
اپلیکیشن «فرهنگسرای همراه» به همت سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران در اختیار مردم قرار گرفته است تا به سادگی با مراکز و برنامه‌های این سازمان آشنا شوند.
به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، اپلیکیشن «فرهنگسرای همراه» که به تازگی برای دو سیستم عامل اندروید و آی‌او‌اس تلفن‌ همراه ارائه شده است، این امکان را به طور رایگان برای مردم پایتخت فراهم کرده که با مراکز و برنامه‌های این سازمان، آشنا شوند.
 
نخستین صفحه این اپلیکیشن شامل ۵ بخش است. معرفی سازمان، اخبار، اعلانات، مراکز فرهنگی هنری و نزدیک‌ترین مراکز فرهنگی بخش‌های اصلی صفحه نخست هستند. 

«معرفی سازمان» شامل بخش‌هایی درباره سازمان، معرفی روسای سازمان فرهنگی هنری از گذشته تاکنون و بخش تماس با ما که تمامی درگاه‌های ارتباطی با سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران را معرفی می‌کند. 
  
بخش اخبار برنامه شامل تازه‌ترین اخبار و برنامه‌های سازمان فرهنگی هنری است. این اخبار در این بخش همچنین به صورت دسته‌بندی شده وجود دارند. تئاتر و سینما، شعر و ادبیات، سرای فرهنگ، موسیقی و تجسمی، مذهبی و کارگاه‌ها بخش‌هایی هستند که به صورت تفکیک شده در اختیار علاقه‌مندان قرار گرفته‌اند؛ تا مخاطبان بتوانند اخبار و برنامه‌های مربوط به حوزه مورد علاقه خودشان را در این بخش مشاهده کنند.
 
فرهنگ و هنر پایتخت در «فرهنگسرای همراه»

بخش اعلانات شامل پوستر مهم‌ترین برنامه‌های سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران در گذشته و آینده است.

بخش مراکز فرهنگی هنری نیز که خود شامل هشت قسمت متنوع است، مخاطبان را با نشانی و برنامه‌های مراکز فرهنگی هنری شامل کتابخانه‌ها، پردیس‌های سینمایی، موزه‌ها، فرهنگسراها، نگارخانه‌ها، مراکز آموزشی، موسسات و مراکز خاص و خانه‌های فرهنگ آشنا می‌کند. 

یکی از پرکاربرترین بخش‌های این نرم‌افزار بخش «نزدیک‌ترین مراکز فرهنگی» است. این بخش با استفاده از سامانه موقعیت‌یاب جهانی(GPS) تلفن همراهتان، محل حضور شما را شناسایی می‌کند و نزدیکترین مرکز فرهنگی هنری به محل استقرار شما را معرفی می‌کند.
 
اپلیکیشن «فرهنگسرای همراه» برای دو سیستم عامل اندروید و ios برای بهره‌مندی رایگان در اختیار علاقه‌مندان قرار گرفته است.



نظر شما