پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۹:۲۰
کد خبر: ۸۷۴۲۴
|
تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۳:۲۰
دومین بسته کتاب‌های اهدایی انتشارات نظری به همت فرهنگسرای تهران میان کتابخانه‌های منطقه ۲۲ توزیع می‌شود.
اهدای دومین بسته کتاب به کتابخانه‌های منطقه ۲۲به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، در راستای منویات مقام معظم رهبری در خصوص ترویج کتاب‌خوانی و بر اساس تفاهم‌نامه منعقدشده با انتشارات نظری، این انتشارات در هر فصل بسته‌ای شامل ۲۰۰ جلد کتاب به کتابخانه‌های منطقه اهدا می‌کند.

بر اساس این گزارش بسته دوم کتاب‌های اهدایی در حوزه‌های علمی، دینی، روانشناسی، دفاع مقدس و..... جهت توزیع در کتابخانه‌های منطقه ۲۲ به فرهنگسرای تهران تحویل گردید.

 همچنین بر اساس تفاهم‌نامه با انتشارت نظری برنامه‌های مشترک در حوزه ترویج کتاب‌خوانی برگزار می‌شود.

همکاری و مشارکت در برگزاری برنامه‌های فرهنگی هنری در قالب همایش، نقد و بررسی و رونمایی کتاب در راستای اهداف ۱۸ گانه سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، ترویج فرهنگ کتاب و کتاب و کتاب‌خوانی، تشکیل کارگروه تخصصی به‌منظور ایجاد و توسعه زمینه‌های همکاری فرهنگی و هنری، غنی‌سازی محتوای علمی برنامه‌های فرهنگی و هنری، همکاری در ایجاد ارتباط فعال باشخصیت، تشکل‌ها و نهادهای فرهنگی و تحقیقی به‌منظور بهره‌برداری از نظرات و تجارب و دستاوردهای تحقیقانی، همکاری و مشارکت در استفاده از ظرفیت‌های موجود (نیروی انسانی، فضاهای فرهنگی، و....)، ازجمله مفاد تفاهم‌نامه همکاری فرهنگسرای تهران و مدیریت فرهنگی هنری منطقه ۲۲ با انتشارات نظری است.

همکاری و مشارکت در تهیه و توزیع محصولات فرهنگی، همکاری در جهت حمایت هدفمند از نویسندگان و صاحبان اثر و امکان (شناسایی و معرفی نویسندگانی که در موضوعات مختلف مذهبی، انقلابی، علمی، تاریخی، ادبی، دفاع مقدس، اقتصاد مقاومتی و.... نوشته و یا اثر داشته باشند توسط مدیریت فرهنگی هنری منطقه و چاپ و نشر آثار توسط انتشارات نظری) و امکان استفاده از ظرفیت اهدای کتاب توسط انتشارات به‌صورت فصلی برای کتابخانه‌های منطقه ۲۲ از دیگر مفاد این سند همکاری است.
نظر شما