سه‌شنبه ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۲۳:۰۰
کد خبر: ۸۷۴۶۷
|
تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۴
نمایشگاه خوشنویسی و نقاشیخط استاد علی گنجی از تاریخ ۳۰ خردادماه تا ۵ تیرماه در نگارخانه فرهنگسرای ملل برپا می‌شود.
نمایشگاه آثار نقاشیخط استاد علی گنجی در فرهنگسرای ملل به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران؛ علی گنجی متولد سال ۱۳۴۹  دارای درجه استادی از انجمن خوشنویسان ایران، مؤسس انجمن خوشنویسان مازندران است.

از فعالیت‌های هنری این هنرمند می‌توان به برگزاری بیش از ۱۵ نمایشگاه انفرادی طی سال‌های ۷۵ تا ۹۵، شرکت در اولین جشنواره بزرگ خوشنویسی جهان اسلام سال ۱۳۷۵، شرکت در دومین جشنواره بزرگ خوشنویسی جهان اسلام سال۱۳۸۰و... اشاره کرد.
 
 علی گنجی درزمینه خوشنویسی از محضر استادان متعددی بهره برده که مهم‌ترین آنها استاد شیرازی و در دوازده سال اخیر جناب استاد مهدی فلاح که در دوره‌های فوق ممتاز و استادی بوده‌اند و دوره ممتاز را نزد جناب استاد عبدالرضا اتحاد طی کرده است.

در این نمایشگاه  بیش از ۲۵ اثر محمدعلی گنجی به همراه هنرجویان خوشنویسی با مضامین قرآنی و ادبی در نگارخانه شماره ۲ فرهنگسرای ملل در معرض دید عموم قرار خواهد گرفت. 

 علاقه‌مندان برای بازدید از نمایشگاه می‌توانند در تاریخ یادشده از ساعت ۹ صبح تا ۱۹ به نشانی بلوار اندرزگو، خیابان قیطریه، بوستان قیطریه، فرهنگسرای ملل مراجعه کنند و برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره ۲۲۶۷۱۷۱۸ تماس بگیرند.
نظر شما