شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۵:۲۰
کد خبر: ۸۷۵۴۳
|
تاریخ انتشار: ۰۵ تير ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۲
در مراسم تجلیل از خانواده شهدا در ویژه برنامه نغمه عشاق
مراسم تجلیل و تکریم خانواده معزز شهدای محله نارمک با عنوان «نغمه عشاق» با حضور روزه داران منطقه ۸ صبح پنجشنبه ۳ تیر ماه در فرهنگسرای گلستان برگزار شد.
حجت الاسلام وحیدی: شهدای والامقام آنقدر ارج و قرب دارندکه بعد۳۰ سال یادشان هستیمبه گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، این برنامه با هدف زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهیدان اسلام تا کنون و تجلیل از مقام شامخ خانواده‌های معزز شهدای منطقه ۸ در ساعت ۳۰: ۷ صبح با قرائت دعای توسل و زیارت عاشورا توسط توسط حاج آقای رفیعی مداح اهل بیت آغازگردید و سپس حجت الاسلام و المسلمین وحیدی سخنران برنامه یادآور شد: پس از سی سال، اگر افراد عادی به رحمت خدا روند کسی یادی از آن‌ها نمی‌کند، اما این شهدای والامقام آن قدر ارج و قرب دارند که یادشان هستیم. امیدواریم قدردان زحمات شهدا باشیم و دعای این بزرگان شامل حال ما باشد. 

حجت الاسلام وحیدی درخصوص تقارن امروز با جنگ بدر نیز یادآور شدند که این جنگ ۳۱۳ نفر سپاه اسلام در مقابل بیش از ۱۰۰۰ نفر به مصاف هم رفتند نتیجه این جنگ ۱۰ شهید از مسلمانان و ۷۰ کشته و۷۰ اسیر از دشمن بود پیروزی سپاه اسلام نشان دهنده نصرت ویاری خداوند و همچنین ایمان قوی سپاه اسلام در این جنگ بود. 

در ادامه برنامه از خانواده شهیدان علی اکبر گیوه چی و محمدرضا مونسان تقدیر شد و لوح‌های سپاس به خانواده معظم شهدا اهدا شد و مجری برنامه فراز‌هایی از وصیتنامه این عزیزان را برای حضار قرائت کرد. سپس پدر شهید گیوه چی در خصوص فرزند برومندش گفت: او در زمان تهاجم دشمن به خاک میهن بسیار بی‌تاب بود و در سر هوای جبهه داشت. این سعادت در عملیات فتح المبین نصیبش شد و از ناحیه سر مجروح شد و در دم جان به جان آفرین تقدیم کرد. از خصوصیات خوب شهید احترام به پدر، مادر و کمک به همسایگان بود. ان شاء الله بتوانیم ادامه دهنده راه آنان باشیم. 

 هدیه صلوات به ارواح طیبه شهدا همراه با قرائت فاتحه پایان بخش برنامه بود.
نظر شما