پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳
ساعت : ۱۲:۳۲
کد خبر: ۸۷۵۷۱
|
تاریخ انتشار: ۰۶ تير ۱۳۹۵ - ۱۳:۴۴
کتابخانه فرهنگسرای گلستان برگزار می‌کند
اولین نشست کارگاهی محفل داستان با عنوان «با هم بخوانیم» در فصل تابستان ساعت ۱۵ روز سه شنبه ۸ تیر ماه ۹۵ با حضور محمدرضا گودرزی در فرهنگسرای گلستان برگزار می‌شود.
اولین نشست ادبی «با هم بخوانیم» در فصل تابستانبه گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، این نشست کارگاهی با هدف آموزش مبانی داستان، باهم خوانی داستان‌ها، بررسی عناصر و نقد و بررسی داستان کوتاه و تازه‌های نشر در حوزه کتاب و کتابخوانی برگزار می‌شود. 
 
بر اساس این گزارش در این نشست ابتدا داستانی به انتخاب محمدرضا گودرزی خوانده می‌شود و سپس این منتقد و نویسنده درباره شخصیت، سبک آثار، ویژگی‌ها و دغدغه‌های نوشتاری و نویسندگی نویسنده منتخب این نشست سخنان کوتاهی را ایراد می‌کند. در ادامه آثار داستانی اعضای کارگاه مورد نقد و بررسی این کار‌شناس و منتقد و حاضران در آن قرار می‌گیرد. همچنین شرکت کنندگان در این نشست پس از سخنان گودرزی، نظرات خود را در مورد وجوه معنایی داستان خوانده شده نیز مطرح می‌کنند. 
 
علاقه مندان برای شرکت در این نشست می‌توانند روز سه شنبه ۸ تیر ماه ساعت ۱۵ به کتابخانه فرهنگسرای گلستان واقع در نارمک، میدان هلال احمر، خیابان گلستان، جنب بوستان فدک مراجعه کنند یا برای دریافت اطلاعات بیشتر با شماره تلفن ۷۷۸۲۷۷۳۰ تماس بگیرند.
نظر شما