شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۶:۳۸
کد خبر: ۸۷۵۷۳
|
تاریخ انتشار: ۰۶ تير ۱۳۹۵ - ۱۶:۰۷
نگارخانه پردیسان فرهنگسرای فردوس همزمان با هفته مبارزه با مواد مخدر میزبان نمایشگاهی از عکس و پوسترهایی با محوریت پیشگیری از اعتیاد است.
نمایشگاه عکس و پوستر «مبارزه با مواد مخدر» در نگارخانه پردیسانبه گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، این نمایشگاه روز گذشته شنبه ۵ تیر ماه گشایش یافت و تا پانزدهم همین ماه با مشارکت ستاد مبارزه با مواد مخدر در گالری ۲ نگارخانه پردیسان برپا است. 
 
در این نمایشگاه بیش از ۲۰ عکس و پوس‌تر با موضوع مبارزه با مواد مخدر و پیشگیری از اعتیاد به نمایش در آمده است. همچنین اثرات زیانبار مصرف مواد مخدر در جامعه و نقش مخرب این معضل اجتماعی بر بنیان خانواده‌ها و نیز چگونگی پیشگیری از افزایش ابتلا به اعتیاد در جامعه و راه‌های مختلف مبارزه با آن از مضامین آثار به نمایش درآمده در این نمایشگاه است. 
 
در حاشیه این نمایشگاه ماهنامه فرهنگی ایران‌ پاک و بروشورهایی با موضوع آشنایی با دام اعتیاد، مبارزه با مواد مخدر و هوشیاری خانواده‌ها در زمینه جلوگیری از ابتلای جوانان به این معضل اجتماعی، تاریخچه و علل گرایش به مواد مخدر نیز در بین بازدیدکنندگان توزیع می‌شود. 
 
علاقه‌مندان برای بازدید از این نمایشگاه می‌توانند تا ۱۵ تیر ماه ساعت ۹ تا ۱۷ به فرهنگسرای فردوس واقع در فلکه دوم صادقیه، بلوار فردوس، بعد از چهارراه شهید سلیمی جهرمی مراجعه کنند و برای دریافت اطلاعات بیشتر نیز با شماره تلفن ۴۴۰۰۰۲۰۳ تماس بگیرند.
نظر شما