جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳
ساعت : ۱۴:۵۹
کد خبر: ۸۷۵۷۹
|
تاریخ انتشار: ۰۸ تير ۱۳۹۵ - ۱۰:۲۱
رییس مرکز آموزش سازمان فرهنگی هنری ضمن تشریح برنامه‌های آموزشی در فصل تابستان به اضافه شدن ۳۰۰ دوره آموزشی جدید اشاره کرد و گفت: با این اتفاق یک نظام تحولی کمی و کیفی در آموزش سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران به وجود آمده است.
اضافه شدن ۳۰۰ دوره آموزشی در فصل تابستانبه گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، عبدالرضا کردی، رییس مرکز آموزش سازمان فرهنگی هنری، در خصوص دوره‌های آموزشی در فصل تابستان گفت: با اضافه شدن بیش از ۳۰۰ دوره آموزشی جدید، یک نظام تحولی کمی و کیفی در آموزش سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران به وجود آمده است. 
 
وی افزود: با شروع فصل تابستان و با توجه به سبک زندگی اسلامی، آفرینش‌های خانگی و آموزش‌های خلاق با محوریت صبر، انصاف، سلامت و رزق حلال، مرکز آموزش روی موضوعاتی چون آموزش قرآن کریم، مهارت‌های اجتماعی و عمومی تمرکز کرده است. البته آموزش‌های ورزشی و علمی عملی کودکان در کنار آموزش‌های عملی در تابستان امسال به صورت جدی مورد توجه است. 
 
کردی با تاکید بر اهمیت برنامه‌های بانشاط در فصل تابستان بیان کرد: رویکرد موضوعات اوقات فراغت، نیازهای اجتماعی فرهنگی و سالم‌سازی خانواده بیش از هر چیز دیگری مورد توجه قرار گرفته است.  
   
رییس مرکز آموزش گفت: آموزش عمومی با مشارکت سازمان‌های اتوبوس‌رانی، تاکسیرانی و پارک‌ها و فضای سبز و اتحادیه‌ صنف‌های خواروبار و نانوایان در یک سطح گسترده‌ای در میدان‌ها، مراکز پرجمعیت و مکان‌هایی که امکان دسترسی به مردم را داریم، برنامه‌ریزی شده است.
 
به گفته کردی جشنواره آفتابگردان، آموزش‌های لازم به مربیان در حال خدمت، آموزش خانواده پایدار و آسیب‌های نوظهور از جمله برنامه‌های دیگر مرکز آموزش در فصل تابستان است. 
 
عبدالرضا کردی با اشاره به ممنوع شدن آموزش زبان انگلیسی به کودکان پیش دبستانی از سوی آموزش و پرورش شهر تهران گفت: با این وجود آموزش زبان انگلیسی در سطوح بالا‌تر با مشارکت جهاد دانشگاهی دانشگاه تهران به صورت گسترده در سطح شهر تهران در حال برنامه‌ریزی و اجرا است. همچنین دانشجویان دانشگاه پیام نور که دارای جمعیتی حدود ۸۰ هزار نفر است، تحت پوشش آموزش‌های سازمان قرار گرفته‌اند به این صورت که مرکز آموزش برای نیروهای در حال خدمت و با توجه به تقاضای آنها دوره های آموزشی برگزار می کند.
 
کردی در پایان بیان کرد: بیشترین تمرکز مرکز آموزش بر روی موضوعاتی همچون؛ آموزش‌های عمومی، خانواده پایدار، سبک زندگی اسلامی در کنار ترویج سلامت با رویکردهای ورزشی و ترویج فرهنگ‌های سلامتی از طریق همایش‌های تخصصی با محوریت صبر، انصاف، رزق حلال و زندگی مسئولانه و منصفانه است.
نظر شما