پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۹:۳۰
کد خبر: ۸۷۶۸۸
|
تاریخ انتشار: ۱۹ تير ۱۳۹۵ - ۱۰:۱۱
با آغاز فصل تابستان مدیریت فرهنگی هنری منطقه ۱۷ و فرهنگسرای بهاران دوره‌های آموزشی جدیدی را برای اوقات فراغت شهروندان این منطقه برگزار می‌کند.
آغاز دوره‌های آموزشی تابستان مراکز فرهنگی هنری منطقه ۱۷به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، دوره‌های آموزشی فرهنگسرای بهاران همزمان با آغاز فصل تابستان برگزار می‌شود. این دوره‌ها در بخش قرآنی که در خانه قرآن بهاران تشکیل می‌شود، شامل حفظ، روخوانی، فصیح خوانی و تفسیر قرآن کریم، ترجمه و مفاهیم، تفسیر نهج البلاغه، مکالمه زبان عربی، شبهه‌شناسی و تاریخ اسلام و حفظ خردسال است. 

در بخش آموزش‌های اجتماعی که در فرهنگسرای بهاران و خانه فرهنگ سلمان فارسی اجرا می‌شود می‌توان به مدیریت استرس، برطرف سازی ترس و اضطراب در کودکان، مراحل رشد و تربیت کودک، پدیده بیش فعالی و شیوه‌های تشویق و تنبیه کارآمد در کودکان و پرورش احساس مسولیت پذیری کودک و غلبه بر افسردگی اشاره کرد. 

دوره‌های ادبی و نمایشی نیز در این فصل به صورت ویژه در فرهنگسرای بهاران برگزار می‌شود که شاهنامه خوانی و بازیگری توسط استاد رسول نجفیان تدریس خواهد شد. فن بیان، گویندگی، حافظ خوانی، داستان نویسی و تصویربرداری نیز از دیگر کلاس‌های این دوره آموزشی هستند. 

هنرهای صناعی و سنتی از جمله تذهیب (بزرگسال)، هنرهای خانگی شامل بافتنی، خیاطی، آشپزی، میوه و سفره آرایی و...، هنرهای تجسمی شامل طراحی، مبانی عکاسی، خوشنویسی، نقاشی و...، علوم رایانه شامل وبلاگ نویسی، اتوکد، رباتیک، سخت افزار و مونتاژ و...، مهارت‌های اجتماعی شامل مشاوره خانواده، کودک، ازدواج، تحصیلی و... دیگر دوره‌هایی هستند که برای پر کردن اوقات فراغت و همچنین بالا بردن سطح علمی و هنری شهروندان تشکیل شده است. 

همچنین در مراکز فرهنگی هنری منطقه ۱۷ انواع کلاس‌های تقویتی برای دانش آموزان در سطوح مختلف برگزار می‌شود. 

از علاقه‌مندان به حضور و شرکت در این دوره‌ها دعوت می‌شود به واحد آموزش بهاران واقع در میدان ابوذر، انتهای سجاد جنوبی، میدان بهاران، فرهنگسرای بهاران مراجعه و ثبت نام کنند. 

شماره تماس ۶۶۲۱۳۷۳۸ برای آگاهی بیشتر پاسخگوی شهروندان است.
نظر شما