شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۱:۴۷
کد خبر: ۸۷۷۳۲
|
تاریخ انتشار: ۲۰ تير ۱۳۹۵ - ۱۶:۰۲
کارگاه تخصصی نقاشی با عنوان «حریم ماه» به مناسبت روز حجاب و عفاف ساعت ۱۶ روز سه‌شنبه ۲۲ تیرماه به همت نگارخانه گلستان برگزار می‌شود.
«حریم ماه» در فرهنگسرای گلستانبه گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، در این کارگاه نقاشی که با حضور فرشته السادات اطیابی مدرس و تنی چند از نقاشان حجم سازی برگزار می‌شود به موضوعاتی از قبیل ترکیب بندی، قاب بندی، سبک شناسی، زیبایی شناسی و انتخاب موضوع اشاره می‌شود.

کارسوق‌های (ورکشاپ‌های) گروهی فرصتی هستند تا هنرجویان در محیطی جذاب، فارغ از محدودیت‌های نظام کلاسیک آموزشی، با علوم و فنون گوناگون آشنا شوند. برای همین منظور  برنامه‌های کارسوق‌ها معمولاً شامل جلسات گفت‌وگو، تبادل نظر، آزمایش، بحث، کارگاه‌های عملی، مسابقه، و سایر روش‌های متنوع برای آموزش هستند.

«حریم ماه» شامل ۳۵ اثر نقاشی از ۱۰ هنرمند نقاش با تکنیک‌های رنگ‌روغن، ترکیب مواد، حجم سازی، نقاشی روی جیر به سبک واقع‌گرایانه و تزئینی در دو موضوع زن و حجاب (حد حریم حرمت) و آزاد اجرا می‌شود.

این نمایشگاه تا تاریخ ۳۱ تیرماه ادامه دارد و علاقه‌مندان می‌توانند همه‌روزه از ساعت ۹ تا ۱۹ به نگارخانه شماره یک فرهنگسرای گلستان مراجعه کنند.

هنردوستان برای شرکت در این کارگاه می‌توانند به نشانی نارمک، میدان هلال‌احمر، خیابان گلستان، فرهنگسرای گلستان مراجعه کنند.
نظر شما