پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۶:۰۲
کد خبر: ۸۷۷۵۷
|
تاریخ انتشار: ۲۱ تير ۱۳۹۵ - ۱۶:۰۸
ویژه برنامه « مرواریدی در صدفف» به مناسبت هفته عفاف و حجاب در فرهنگسرای رازی برگزار می‌شود.
ویژه برنامه « مرواریدی در صدف» در فرهنگسرای رازیبه گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، ویژه برنامه «مرواریدی در صدف» به مناسبت روز عفاف و حجاب در فرهنگسرای رازی برگزار می‌شود. 

در این برنامه که با هدف ارتقا روحیه قناعت و ساده زیستی و با تاکید بر اصلاح الگوی مصرف برگزار می‌شود، بانوان منطقه ۱۱ دوخت چادر را آموزش می‌بینند.
 
 افسانه‌زاده حسین کار‌شناس فرهنگی این مرکز در خصوص این برنامه عنوان کرد: «با توجه به اینکه امسال سال اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل نامگذاری شده است، در این برنامه که به آموزش دوخت چادر می‌پردازد علاوه بر تروج فرهنگ اسلامی به نحوی کارآفرینی و خوداشتغالی به بانوان از طریق خیاطی نیز آموزش داده می‌شود و یادگیری این مهارت توسط خود بانوان به اقتصاد خانواده نیز کمک می‌کند.» 

همچنین در حاشیه برنامه مراوریدی در صدف که ۲۱ تیر از ساعت ۱۶ تا ۲۰ برگزار می‌شود نمایشگاه عکسی با موضوع عفاف و حجاب نیز در فرهنگسرای رازی برقرار است. 

فرهنگسرای رازی در خیابان قزوین خیابان شهید مراید واقع شده است و شماره تماس ۵۵۴۲۱۶۶۷ پاسخگوی شهروندان برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص برنامه‌های فرهنگی این مجموعه است.
نظر شما