پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۲:۵۹
کد خبر: ۸۷۷۷۵
|
تاریخ انتشار: ۲۲ تير ۱۳۹۵ - ۱۵:۱۳
بخش عکس پنجمین جشنواره تئاتر شهر در طرح خلاقانه‌ای با عنوان «مسابقه عکاسی ۱۰ استاد» عکاسان تئاتر را به چالشی از آموزش و خلق اثر هنری دعوت کرده که تا کنون با استقبال قابل توجه هنرمندان و هنرجویان این رشته همراه شده است.
به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شرداری تهران، بخش عکس پنجمین جشنواره تئاتر شهر که با مدیریت رضا موسوی برگزار می‌شود بنا دارد از نگاه عکاسان نوگرای تئاتر، تجربه این هنرمندان و نگاه حرفه‌ای به این حوزه بهره بگیرد.
 
بخش مسابقه ۱۰ استاد به صورت مسابقه عکاسی از نمایش‌های صحنه‌ای و خیابانی جشنواره پنجم تئاتر شهر برنامه‌ریزی‌شده و در آن عکاسان حرفه‌ای که سابقه آموزش داشته‌اند به عنوان استاد و هدایت‌کننده گروه‌های چهار نفره شرکت‌کنندگان را همراهی خواهند کرد.
 
هر گروه به صورت رالی در روزهای جشنواره عکاسی کرده و هر گروه هر شب و بعد از عکاسی روزانه از نمایش‌های جشنواره در فضای کارگاهی حاضرشده و بعد از مدت‌زمان لازم برای انتخاب و ویرایش، عکس‌های بگزیده خود را برای امتیازگیری به بخش داوری تحویل می‌دهند. 
  
همه عکس‌های گروه‌های ده‌گانه پس از کدگذاری، توسط داوران امتیازدهی و این امتیازات در پرونده کاری گروه‌ها ذخیره و به امتیازات روزهای دیگر افزوده می‌شود.
 
حضور همه عکاسان حرفه‌ای و غیرحرفه‌ای کشور در مسابقه آزاد است. عکاسان علاقه‌مند با مراجعه به دبیرخانه و تکمیل و ارسال فرم مخصوص از طریق ایمیل به نشانی phototheater.c.t.f@gmail.com در این مسابقه بزرگ عکاسی ثبت‌نام کنند.
مطالعه دقیق فراخوان برای این بخش الزامی است.
 
پنجمین جشنواره تئاتر شهر توسط سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران در شهریورماه ۱۳۹۵ و در مراکز فرهنگی هنری شهر تهران برگزار می‌شود.
نظر شما