جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳
ساعت : ۱۷:۴۸
کد خبر: ۸۷۹۳۴
|
تاریخ انتشار: ۳۱ تير ۱۳۹۵ - ۱۳:۳۵
در پنجمین دوره آیین تقدیر از سرآمدان روابط عمومی ایران
پنجمین دوره آیین تقدیر از سرآمدان روابط عمومی ایران با شعار تعالی خواهی تدبیری امیدبخش عصر روز چهارشنبه ۳۰ تیر ماه در کتابخانه ملی ایران برگزار شد و اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران موفق به دریافت تندیس زرین سرآمدی شد.
تندیس زرین سرآمدی به روابط عمومی سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران اهدا شدبه گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، پنجمین دوره آیین تقدیر از سرآمدان روابط عمومی ایران با شعار تعالی خواهی تدبیری امیدبخش روز چهارشنبه ۳۰ تیر ماه در مرکز همایش‌های کتابخانه ملی ایران برگزار شد. هوشمند سفیدی، دبیر همایش، امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی، نماینده فریمان و سرخس در مجلس شورای اسلامی و عضو کمیسیون فرهنگی مجلس و پروفسور باقر ساروخانی از اساتید بزرگ روابط عمومی و پدر جامعه‌شناسی ارتباطات ایران تعدادی از حاضران در این همایش بودند.

موسسه فرهنگی روابط عمومی آرمان برگزارکننده این نشست بود و وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و سازمان ملی استاندارد از حامیان برگزاری آن بودند. 

هوشمند سفیدی، دبیر همایش سرآمدان روابط عمومی توضیحاتی درباره چگونگی آن ارائه داد و گفت: این همایش به ما کمک می‌کند بین روابط عمومی‌هایی که کار عادی‌شان را می‌کنند و روابط عمومی‌های سرآمد که بهتر کار می‌کنند، تمایز قائل شویم. از شاخص‌های علمی EFQM استفاده کرده‌ایم تا روابط عمومی‌های سرآمد را شناسایی کنیم. روند کار به این صورت است که بعد از امتیازدهی، با سازمان استاندارد قرار گذاشته‌ایم که اگر امتیاز روابط عمومی‌ای به هزار برسد، گواهینامه سرآمد اهدا کنیم. یک روابط عمومی برای سرآمد شدن، نیاز به حمایت مدیران ارشد دارد و به همین دلیل از این مدیران هم تقدیر می‌کنیم که روند خوبشان را ادامه دهند.

وی افزود: امیدوارم همه روابط عمومی‌ها میل به پیشرفت داشته باشند و در دل مردم وظایف روابط عمومی را اجرا کنند. نه اینکه صرفاً از الگوهای تبلیغاتی پیروی کنند و از جنبه‌های دیگر کار روابط عمومی غافل شوند. روابط عمومی خوب باید توازن داشته باشد و همه جانبه پیشرفت کند. رویکرد موجود نمی‌تواند پاسخگوی افکار عمومی باشد و امیدوارم تغییر کند.

پس از سخنرانی دبیر همایش و تعدادی سخنرانی علمی توسط اساتید روابط عمومی، پیام اختصاصی bart de vries، رئیس انجمن بین‌المللی روابط عمومی در سال ۲۰۱۶ و ۲۰۱۷ برای حاضران قرائت شد. 

در پایان مراسم نوبت به تقدیر از سرآمدان روابط عمومی رسید و تندیس زرین سرآمدی به اداره کل روابط عمومی و بین‌الملل سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران اهدا شد. 
تندیس زرین سرآمدی به روابط عمومی سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران اهدا شد
طبق توضیحات برگزارکنندگان، به دلیل تعهد به سرآمدی بر اساس مدل تخصصی شده EFQM در روابط عمومی و کسب امتیازات لازم طبق آرای ممیزان و ارزیابان در پنجمین دوره آیین تقدیر از سرآمدان روابط عمومی ایران و دریافت پنج ستاره، این تندیس به روابط عمومی سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران اهدا شد. 

مطالب مرتبط
نظر شما