جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳
ساعت : ۲۱:۲۱
کد خبر: ۸۷۹۵۳
|
تاریخ انتشار: ۰۲ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۴:۲۴
اعضای کانون نمایشنامه‌خوانی «صدا نمایش» فرهنگسرای عطار، «روز نحس» نوشته میخائیل زوشنکو را به کارگردانی «فیاما ناصحی» نمایشنامه‌خوانی خواهند کرد.
روز نحس در عطار خوانده می‌شودبه گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، نمایشنامه «روز نحس» اثر معروفی از «میخائیل زوشنکو» درباره دربان یک فروشگاه تعاونی است که نگهبان شب نیز محسوب می‌شود، او از تنهایی در فروشگاه، استفاده می‌کند و مقدار ناچیزی از مواد خوراکی را می‌رباید. صبح فردا وقتی رئیس تعاونی به همراه دیگر کارمندهای فروشگاه از سرقت مطلع می‌شوند، از فرصت استفاده کرده و تا حضور پلیس مقدار بسیار زیادی از مواد مشابه را ربوده و پنهان می‌کنند.
 
این نمایشنامه با ترجمه رضا قیصریه و با کارگردانی فیاما ناصحی و نقش‌خوانی کاظم ارشادی، مرضیه حیدری، یاسمن شمیرانی، نیکا جزنی، میترا یعقوبی رضا کریمان، سحر خزایی، فباما ناصحی، محمدرضا فهمیزی و محدثه قربان‌زاده روز یکشنبه سوم مردادماه ساعت ۱۸ در فرهنگسرای عطار اجرا می‌شود.

علاقه‌مندان برای حضور در این برنامه می‌توانند به فرهنگسرای عطار واقع در بریانک، خیابان شهید دعوتی، خیابان شهید امیرقلی مراجعه کنند.

نظر شما