پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۸:۳۲
کد خبر: ۸۷۹۵۴
|
تاریخ انتشار: ۰۲ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۴:۲۶
کارگاه آموزشی «خانواده پایدار» با عنوان «من خانواده‌ام را دوست دارم» به همت مدیریت فرهنگی هنری منطقه ۱۰، در ایام تابستان و در قالب جشنواره تابستانی یکشنبه‌ها در مجتمع فرهنگی هنری اعتماد برگزار می‌شود.
فوت‌وفن‌های «خانواده پایدار» در مجتمع فرهنگی هنری اعتمادبه گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، ویژه برنامه «خانواده پایدار» که بیش از یک سال است به همت مدیریت فرهنگی هنری منطقه ۱۰ در سطح این منطقه برگزار می‌شود، در ویژه برنامه تابستانه خود در قالب جشنواره تابستانی سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران؛ یکشنبه‌ها در مجتمع فرهنگی هنری اعتماد، میزبان علاقه‌مندان است.

این نشست‌ها که با با عنوان «من خانواده‌ام را دوست دارم» با حضور «سیدمحمد مکی» عضو انجمن روان‌شناسان ایران و کارشناس ارشد روانشناسی تربیتی برگزار می‌شود، به بررسی مباحثی چون مهارت‌های زندگی، تغییر و اصلاح رفتار، فرزند پروری، استفاده صحیح از فضای مجازی، بررسی آسیب‌های منطقه می‌پردازد.

کنترل خشم و زیرشاخه‌های آن و همچنین ۱۵۷ مهارت زندگی از جمله سر فصل‌هایی هستند که در تابستان بررسی خواهند شد.

علاقه‌مندان برای شرکت در این نشست می‌توانند، روزهای یکشنبه ساعت ۱۰ به مجتمع فرهنگی اعتماد واقع درمیدان بریانک، خیابان شهید دعوتی، بوستان اعتماد مراجعه کنند و برای اطلاعات بیشتر با تلفن ۵۵۷۱۷۷۷۷ تماس بگیرند.

نظر شما