شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۴:۰۱
کد خبر: ۸۷۹۷۴
|
تاریخ انتشار: ۰۳ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۶:۰۸
کانون کتاب‌خوانان ملل نشست «نگاهی جامعه‌شناختی به مسائل ایران» را با حضور دکتر سعید معیدفر در تاریخ ۳ مردادماه در فرهنگسرای ملل برگزار می‌کند.
نگاهی جامعه‌شناختی به مسائل ایران در فرهنگسرای مللبه گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، نشست نگاهی جامعه‌شناختی به مسائل ایران با حضور دکتر سعید معید‌فر در فرهنگسرای ملل برگزار می‌شود.
 
دکتر معید‌فر جامعه‌شناس ایرانی و دانشیار بازنشسته گروه جامعه‌شناسی دانشکده علوم اجتماعی دانشگاه تهران است وی مدرک کارشناسی را از دانشگاه تهران (۱۳۵۹)، کارشناسی ارشد را از دانشگاه تربیت مدرس (۱۳۶۶) و دکتری را نیز از همین دانشگاه (۱۳۷۴) اخذ کرده است. علاوه بر این، مقالاتی نیز با موضوعات بررسی میزان اخلاق کار در ایران و عوامل اجتماعی مؤثر بر آن، نقش مسجد در ایجاد و تقویت هویت محله‌ای در شهرک‌ها،  مشکل استقلال جوانان و تأثیر آن در نگرش‌های سیاسی آنان، نابسامانی اجتماعی یا سازگاری عرفی، در سمینارها و همایش‌های مختلف ارائه کرده است.

این برنامه  از ساعت ۱۶ تا ۱۸ با حضور اعضای کانون و جمعی از جامعه شناسان در سالن فرهنگ برگزار می‌شود.

علاقه‌مندان برای شرکت در این برنامه می‌توانند در تاریخ یاد شده به نشانی بزرگراه صدر، خیابان قیطریه، بوستان قیطریه مراجعه و برای دریافت اطلاعات بیشتر با شماره تلفن ۲۲۶۷۱۷۱۸ تماس بگیرند.

نظر شما